steinhun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Driver å flytter nå, og skal inn i ny leilighet. I anledningen så fikk jeg Adsl2+ 24/1,2 mbit og tenker på om jeg skal ha en g boks eller en n boks. Det blir jo selvsagt kjøpt nytt kort til bærbar og stasjonær pc Hva tror dere, er det vits å kjøpe, eller kommer det bedre utstyr, og prisen på vei ned snart? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg ville nok gått for en N-boks, om du skal bruke det trådløse til å overføre mye store filer. Hvis ikke , holder det i lange baner med g... Ikke glem at du da også må kjøpe PCI/PCMCIA-kort med N-støtte.. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mulig at jeg er konservativ, men jeg ville holdt meg til A/G inntil N er ferdig standarisert. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mulig at jeg er konservativ, men jeg ville holdt meg til A/G inntil N er ferdig standarisert. 7674015[/snapback] b/g? hvorfor ikke satse på n teknolegi? venn av meg har n router, stabil som bare det den. God hastighet er det også. alle som sier at n ikke er lurt komm med noen kilder? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Mulig at jeg er konservativ, men jeg ville holdt meg til A/G inntil N er ferdig standarisert. 7674015[/snapback] b/g? hvorfor ikke satse på n teknolegi? venn av meg har n router, stabil som bare det den. God hastighet er det også. alle som sier at n ikke er lurt komm med noen kilder? 7674198[/snapback] Ser i prisguiden på hw.no at det er veldig få produkter enda.. Et annet problem er jo at n teknologien er en goood del dyrere, 1300,- for aksesspunkt og nesten 1000,- pr kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå