SkummelType Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har sitti å søkt en stund nå, nærmere 10 minutter. Men jeg kunne ikke finne noen post om dette temaet. Og moren min har bursdag denne uken og jeg føler at jeg må gi henne en gave i år. Har dere noen forslag? For å hjelpe dere litt så kan jeg fortelle at hun liker litt rolig musikk: Coldplay, Moby, sånne ting. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gi henne en god bok! Det pleier mamma å bli glad for, særlig en suduko bok med masse oppgaver, brukes nesten hver dag Eller så kan jeg anbefale musikken til Bobby Mcferrin, sinnsykt bra artist og absolutt behagelig å høre på! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Konfekt og rødvin er alltid en vinner. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Har allerede huset fullt av rødvin, Samt at jeg ikke ANER hva jeg skal kjøpe. Men jeg kan alltids se etter en cd som du sa EvenruD Men, for all del. Del tips! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gå på bodyshop og kjøp noe ansiktsmaske, bodylotion osv. Det pleier alltid å være populært Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mye har du tenkt å bruke da? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gå på bodyshop og kjøp noe ansiktsmaske, bodylotion osv. Det pleier alltid å være populært 7674311[/snapback] Hva om hun missforstår og tror at gutten mener hun er stygg Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke over 200kr, driter ikke penger heller, Får være snill gutt resten av året også! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Gå på bodyshop og kjøp noe ansiktsmaske, bodylotion osv. Det pleier alltid å være populært 7674311[/snapback] Hva om hun missforstår og tror at gutten mener hun er stygg 7674447[/snapback] haha, tror hun kan få velge slike artikler selv. Evt kunne jeg jo kjøpt et gavekort en plass da. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fotpleier, Hudpleier, Neilmanikyr, Massasje, kroppspleie generelt slår ofte ann. CD, DVD,Bok er ting å kikke etter. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 For 200,. da ville jeg satset på en CD eller DVD. Hva med "Typisk Norsk" på DVD? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 For 200,. da ville jeg satset på en CD eller DVD. Hva med "Typisk Norsk" på DVD? 7674498[/snapback] Høres ikke helt råttent ut det nei!. Tenker jeg får cruise litt rundt på Platekompaniet og se etter noe fint Takk for alle tips og innspill! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 kanskje den cd'en til Bjørn Eidsvåg? Min mor ble gla for den hvertfall =) Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 kanskje den cd'en til Bjørn Eidsvåg? Min mor ble gla for den hvertfall =) 7674559[/snapback] Modern hadde et spesielt ønske til jul. En spesial pakke med CD og DVD av Ramstein :!: Gjett hva som ble spilt i romhjula! Sorry OT. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 CD med Bjørn Eidsvåg, Vamp, Eva Cassidy, Katie Melua Medlemskap i Amnesty eller liknende Kanskje noe hun ikke visste hun ønsket seg (PC-kurs eller noe sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå