corcky Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Heisann, trenger råd til bra musikk tips. Har netopp formatert disken og trenger råd på hva jeg bør laste ned. Så nå får dere ramse opp yndlingsangene deres. =) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 System Of A Down Nirvana Metallica Fear Factory Røyksopp The best of the Best! Lenke til kommentar
john_a Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Red Hot Chili Peppers Foo Fighters Coldplay BigBang +litt Ole Ivars Lenke til kommentar
john_a Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Red Hot Chili Peppers Foo Fighters Coldplay BigBang +litt Ole Ivars Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Nuggets Pink Floyd Bad Religion Within temptation Knut ...med variert musikksmak Lenke til kommentar
meastp Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hmm... kommer vel veldig an på musikksmaken din, men du MÅ jo ha med: Wild Thing - Jimi Hendrix og Steppenwolf (ikke sammen, to sanger) Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd Motörhead - Ace Of Spades Steppenwolf - Born To Be Wild Så kan jeg jo nevne Diamond Head og Metallica..(klarer ikke velge ut sanger her. Prøv De første fire albumene hvis du er heavy metal ellers den andre halparten (eller begge som jeg)) mvh, meastp Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei Corcky. Det hjelper litt og vite hvilken musikktype du vil ha råd om. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 For tiden hører jeg mye på skivene til Dimitri From Paris. Utrolig funky og sleipt :smile: Hører generelt mye på House, og mye av den er skikkelig kvalitetsmusikk (uansett hva metall-fansen her måtte mene). Ellers må jeg også få nevne mine to absolutte favoritter, Depeche Mode og The Cure. I mine ører får en ikke bedre musikk. Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 1) Genesis - "The Lamb lies down on Broadway" 2) Pink Floyd - "Animals" 3) Camel - "Mirage" 4) Deep Purple - "Machine Head" 5) Yes - "Fragile" 6) Red Hot Chili Peppers - "Blood Sugar Sex Magic" 7) Miles Davis - "Kind of Blue" 8 Talking Heads - "Fear of music" 9) Motorhead - "No Remorse" 10) Terje Rypdal - "Blue" 11) King Crimson - "In the Court of the Crimson King" 12) Cream - "Disraeli Gears" 13) Faith No More - "Angel Dust" 14) Lou Reed - "Berlin" 15) Pennywise - "About Time" 16) David Bowie - "Hunky Dory" 17) Brand X - "Masques" 18) Iron Maiden - "Killers" 19) Tangerine Dream - "Rubycon" 20) Led Zeppelin - "III" [ Denne Melding var redigert av: rondespiret på 2002-11-27 01:54 ] Lenke til kommentar
Odd-Moose Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tja... Angel Dust er jo alltids morsomt å høre på...(Fly Away og Black Rain er "essential listening") Ellers bør du laste ned litt Dimmu Borgir, de gode gamle melodiene hvor de synger på norsk :wink:!!! Hvis du vil ha litt morromusikk laster du ned litt Gamma Ray... Men Children of Bodom må du ihvertfall laste ned! Noen andre enn meg som skal på Infernofestivalen og se Children of Bodom live? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det finnes mye bra musikk her i verden. Noen grupper/artister som er verdt å høre på: Phonophani ISAN Jazzkammer Shellac Fantômas Painkiller To Rococo Rot Calexico Fugazi Og mye mer. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 [spunge] - 10 - Ego [spunge] - 01 - Live another day Alice Cooper - 04 - Billion Dollar Babies Alice Cooper - 01 - Hello Hooray Alice Cooper - 06 - No More Mr. Nice Guy Alice Cooper - 01 - School's Out Alice Cooper - 09 - Hell Is Living Without You Alice Cooper - 02 - Spark In The Dark Alice Cooper - 03 - House Of Fire Alice Cooper - 06 - Bed Of Nails Alice Cooper - 07 - This Maniac's In Love With You Alice Cooper - 08 - Trash Alice Cooper - 01 - Poison Apostasy - 02 - By the Shores of His Kingdom Apostasy - 03 - An Angels Grief Apostasy - 04 - Tales from a Dying Angel Apostasy - 05 - Mournful Heaven Bad Religion - 04 - Broken Dio - 04 - Caught In The Middle Dio - 01 - Stand Up And Shout Dream Theater - 04 - Surrounded Dream Theater - 01 - Pull Me Under Goldfinger - 02 - Is She Really Going Out With Him Goldfinger - 06 - DownPressor Man Goldfinger - 05 - 20¢ Goodbye Goldfinger - 04 - This Lonely Place Goldfinger - 01 - Superman Goldfinger - 13 - 99 Red Balloons Goldfinger - 07 - Bro Green Day - 01 - Burnout Green Day - 05 - Welcome To Paradise Green Day - 09 - Sassafras Roots Guns N' Roses - 09 - Sweet Child o' Mine Guns N' Roses - 05 - Mr. Brownstone Guns N' Roses - 06 - Paradise City Guns N' Roses - 01 - Welcome to the Jungle Guns N' Roses - 10 - November Rain Guns N' Roses - 04 - Don't Cry (Original) Guns N' Roses - 03 - Live And Let Die In Flames - 10 - Suburban Me In Flames - 02 - Pinball Map In Flames - 03 - Only For The Weak In Flames - 04 - As The Future Repeats Today In Flames - 01 - Bullet Ride In Flames - 14 - Black & White In Flames - 02 - System In Flames - 03 - Drifter In Flames - 01 - Reroute To Remain In Flames - 02 - The Jester's Dance In Flames - 01 - Moonshield In Flames - 07 - The Jester Race In Flames - 09 - Episode 666 Kent - 03 - Musik non stop Kent - 02 - Revolt III Kent - 01 - Kungen är död Kent - 03 - Dom Andra Megadeth - 03 - Peace Sells Megadeth - 05 - Breadline Megadeth - 08 - Wanderlust Megadeth - 09 - Youthanasia Megadeth - 05 - Elysian Fields Metallica - 04 - One Metallica - 02 - ...And Justice For All Metallica - 01 - Blackened Metallica - 09 - Seek & Destroy Metallica - 02 - The Four Horsemen Metallica - 01 - Hit The Lights Metallica - 11 - Mama Said Metallica - 05 - King Nothing Metallica - 06 - Hero Of The Day Metallica - 07 - Bleeding Me Metallica - 04 - Until It Sleeps Metallica - 04 - Welcome Home (Sanitarium) Metallica - 02 - Master Of Puppets Metallica - 01 - Battery Metallica - 07 - Orion (Instrumental) Metallica - 08 - Nothing Else Matters Metallica - 04 - The Unforgiven Metallica - 01 - Enter Sandman Metallica - 13 - Fixxxer Metallica - 02 - The Memory Remains Metallica - 03 - Devil's Dance Metallica - 04 - The Unforgiven II Metallica - 11 - Low Man's Lyric Metallica - 01 - Fuel Metallica - 08 - The Call Of Ktulu Metallica - 03 - For Whom The Bell Tolls Metallica - 04 - Fade To Black Metallica - 02 - Ride The Lightning MxPx - 03 - Responsibility MxPx - 01 - My Life Story Opeth - 08 - Blackwater Park Opeth - 04 - The Drapery Falls Opeth - 01 - The Leper Affinity Opeth - 03 - Benighted Opeth - 02 - deliverance Pantera - 03 - Yesterday Don't Mean Shit Pantera - 02 - Goddamn Electric Rammstein - 05 - Feuer frei! Rammstein - 02 - Links 2 3 4 Rammstein - 05 - Du Hast Red Hot Chili Peppers - 08 - I Could Die For You Red Hot Chili Peppers - 02 - Universally Speaking Red Hot Chili Peppers - 01 - By The Way Red Hot Chili Peppers - 15 - Warm Tape Red Hot Chili Peppers - 15 - Road Trippin' Red Hot Chili Peppers - 02 - Parallel Universe Red Hot Chili Peppers - 03 - Scar Tissue Red Hot Chili Peppers - 04 - Otherside Red Hot Chili Peppers - 06 - Californication Red Hot Chili Peppers - 01 - Around The World Sex Pistols - 08 - Anarchy In The UK Sex Pistols - 05 - God Save The Queen The Cardigans - 02 - EraseRewind The Cardigans - 08 - My Favourite Game The Cardigans - 10 - Hey! Get Out of My Way The Cardigans - 04 - Pikebubbles The Cardigans - 01 - Carnival The Offspring - 13 - Pay The Man The Offspring - 11 - Why Don't You Get A Job The Offspring - 05 - The Kids Aren't Alright The Offspring - 10 - L.A.P.D. The Offspring - 06 - Dirty Magic The Offspring - 03 - Kick Him When He's Down The Offspring - 07 - Gone Away The Offspring - 04 - Me & My Old Lady The Offspring - 02 - The Meaning of Life The Offspring - 10 - All I Want The Offspring - 14 - Change the World The Offspring - 08 - self esteem The Offspring - 07 - come out and play The Offspring - 03 - bad habit The Offspring - 14 - smash The Offspring - 11 - Kill The President The Offspring - 01 - Jennifer Lost The War ATB - Movin´ Melodies Fool's Garden - Lemon Tree Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's Faithless - Dirty Ol' Man Faithless - God Is A DJ Faithless - Insomnia Faithless - We Come 1 D.A.D - Laugh 'n' Half Fountains Of Wane - Sink To The Bottom Iron Maiden - Public Enema Number One Helloween - Perfect Gentleman Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers Iron Maiden - Be Quick Or Be Dead Iron Maiden - Can I Play With Madness Iron Maiden - Fear Of The Dark Iron Maiden - No Prayer For The Dying Iron Maiden - Number Of The Beast Iron Maiden - Out Of The Silent Planet Helloween - Mirror Mirror Liquido - Narcotic My Dying Bride - A Cruel Taste Of Winter My Dying Bride - From Darkest Skies My Dying Bride - She Is Dark My Dying Bride - The Dreadful Hours Røyksopp - Eple Papa Dee - The First Cut Is The Deepest Theatre Of Tragedy - The Masquerade And Phoenix The Eagles - Hotel California The Mammas And The Pappas - California Dreaming The Rembrandts - Ill Be There For You The Verve - Bitter Sweet Symphony Theatre Of Tragedy - AngéLique Theatre Of Tragedy - Bring Forth Ye Shadow Theatre Of Tragedy - Der Tanz Der Schatten Theatre Of Tragedy - Fair & 'guilding Copesmate Death Theatre Of Tragedy - On Whom The Moon Doth Shine Status Quo - You`Re In The Army Now Theatre Of Tragedy - To These Words I Beheld No Tongue Theatre Of Tragedy - Velvet Darkness They Fear Zebrahead - Playmate Of The Year Zebrahead - I`M Money Van Halen - Ain't Talking About Love Jeg prøvde hvertfall å begrense meg da :smile: _________________ I'm an übercool OP on #HW.no @ undernet // [email protected] // [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-11-27 15:09 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-11-27 15:07):[spunge] - 10 - Ego[spunge] - 01 - Live another dayAlice Cooper - 04 - Billion Dollar BabiesAlice Cooper - 01 - Hello Hoorayetc...Jeg prøvde hvertfall å begrense meg da :smile: hehe, ett stykk winapm playlist? :smile: Får jeg anbefale System of a Down? og kanskje Muse. Og vi har jo Rage Against the Machine og Borknagar. Audioslave (jesus i himmelen så g00d), Dimmu, H.I.M, Rage, In Flames, Gåte etc. :smile: Lenke til kommentar
Stanton Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hva med Bruce Springsteen? Nei, forresten. Hans musikk bør du i respekt av hans fantastiske talent kjøpe i butikken. Det er en av de få artistene jeg faktisk gidder å betale penger for selv. The Boss rules!!!!!! Jack Lenke til kommentar
normal Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 motorhead sin versjon av god save the queen er bare så rååååååååh last den ned og takk meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå