plumbe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke. 7672298[/snapback] hvis du ikke har sjansen til å endre include_path i php.ini (hvilket du sikkert ikke kan gjøre), så bruk ini_set til å sette include_path. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke. 7672298[/snapback] hvis du ikke har sjansen til å endre include_path i php.ini (hvilket du sikkert ikke kan gjøre), så bruk ini_set til å sette include_path. Kanskje det hjelper? 7672401[/snapback] hva blir include pathen da, kan du gi et eks.? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke. 7672298[/snapback] hvis du ikke har sjansen til å endre include_path i php.ini (hvilket du sikkert ikke kan gjøre), så bruk ini_set til å sette include_path. Kanskje det hjelper? 7672401[/snapback] hva blir include pathen da, kan du gi et eks.? 7674013[/snapback] hvis pear-mappen ligger på ditt område på host i mappen pear/ blir det noe slikt som ini_set("include_path", ini_get("include_path") .";pear/"); noe sånt... mer her: http://nibbler.no/blog/?p=185 Endret 8. januar 2007 av CruellaDeVille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå