Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex uten kondom eller p-pille

Gjest Gjest_Hemmelig_*

Anbefalte innlegg

Det er veldig enkelt egentlig. Dersom du vil risikere å gjøre henne gravid > fortsett slik som dere gjør nå.

Vil du være så sikker som mulig så venter du til hun får P-piller eller benytter kondom.

Er bare å finne ut hva man synes er morsomst. Barnebidrag eller kondom... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoppe av i svingen metoden er IKKE bra... ville testet den jenta... Sæden som kommer ut FØR selve utløsninga er mer fruktbar enn "hovedsæden" (ja. fulgte med da helsesøstera var hos oss for en del år siden) hehe !

Men test viss du ikke vil bli far :)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet tar det 8 dager fra samleie til det kan vises på tester. Tviler på at det er tester som varierer. Heller kroppen. Men etter 8 dager skal det begynne å vises på tester.

7675770[/snapback]

8 dager er fortidlig. Det tar tid å bli gravid, selv etter samleie.

7677281[/snapback]

Hvor lang tid tar det hvis man ikke har hatt samleie, før man merker at man er gravid? Nå ble jeg faktisk veeeldig nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Hvis alt klaffer, så tar det 10 timer å bli gravid.

Sæd lever i 3 dager, egget lever i 18 timer. Så fra man har hatt sex, så kan det ta opptil 3 dager før dama blir gravid.

Men hvis man ikke har hatt samleie, blir man gjerne ikke gravid ;)

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det hvis man ikke har hatt samleie, før man merker at man er gravid? Nå ble jeg faktisk veeeldig nysgjerrig.

7695162[/snapback]

Det kan ta år. Maaaaaange år. Men plutselig skjer det, så bare pass deg

7695411[/snapback]

Plutselig er man gravid, uten at man har hatt samleie en gang? Det er faen meg en skummel tanke.

Lenke til kommentar
Det blir vel som Jomfru Maria da!

7695986[/snapback]

av en eller annen grunn minte det du sa her meg om han fæle fyren i American Idol som sang "Like a Virgin". Youtube er nede så jeg får ikke lagt til link - oppdaterer posten når youtube er oppe igjen.

Video @ Google gjør samme susen. enjoy.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...