Gjest Gjest_Hemmelig_* Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 meg og dama har lenge hatt sex nå med P-pille men hu gikk tom og vi fikk ikke takk i flere nå har vi hatt ubeskyttet sex en 4-5ganger men vær gang har jeg kommet uten og være inni henne altså vi har hat samleie og når jeg føler jeg må komme går jeg ut og kjender da at jeg kommer og holder bare igjen, dette er vel ikke farlig da med tanke på at da kommer jeg jo faktis ikke inn i henne og vet det får alt sæden kommer i dassen etterpå... ?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det kommer sæd før du kommer også, tro meg. Jeg anbefaler på det sterkeste å ta en graviditetstest. Er det så farlig å bruke kondom i et par dager, liksom? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det så farlig å bruke kondom i et par dager, liksom? 7672493[/snapback] Ja! Og det hjelper lite å hoppe av i svingen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hemmelig_* Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det kommer sæd før du kommer også, tro meg. Jeg anbefaler på det sterkeste å ta en graviditetstest. Er det så farlig å bruke kondom i et par dager, liksom? 7672493[/snapback] nei er vel egentlig ikke det men det er faktis litt "kjedelig" faen får vel kanskje ta en test da på hu og se om det har skjedd noe, men kommer det nok uten at du kommer til at det kan skje noe da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 nei er vel egentlig ikke det men det er faktis litt "kjedelig" faen får vel kanskje ta en test da på hu og se om det har skjedd noe, men kommer det nok uten at du kommer til at det kan skje noe da? 7672547[/snapback] så du synes det er bedre å risikere å bli pappa og/eller få kjønssykdommer enn å beskytte deg fordi det å beskytte seg er så kjedelig? lykke til sier nå jeg... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 så du synes det er bedre å risikere å bli pappa og/eller få kjønssykdommer enn å beskytte deg fordi det å beskytte seg er så kjedelig? lykke til sier nå jeg... 7672729[/snapback] Jeg er helt enig jeg. Men ikke med deg. Jeg lar heller være å ha sex, enn å ta på meg en kondom. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er mange som har blitt gravide ved å hoppe av i svingen. Men siden hun nettopp har "sluttet" med p-piller så er sjansene minsket. Eller kan være det. En test kan man ikke ta sånn med en gang. Det må gå en viss tid. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg er helt enig jeg. Men ikke med deg. Jeg lar heller være å ha sex, enn å ta på meg en kondom. 7672744[/snapback] da slipper du unna mulighetene til å bli pappa eller få en eller annen sykdom Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det funker ikke å ta test ennå, da får du ingen klare resultater. Er det ikke tre uker eller noe før det vises ved graviditetstester? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 så du synes det er bedre å risikere å bli pappa og/eller få kjønssykdommer enn å beskytte deg fordi det å beskytte seg er så kjedelig? lykke til sier nå jeg... 7672729[/snapback] Jeg er helt enig jeg. Men ikke med deg. Jeg lar heller være å ha sex, enn å ta på meg en kondom. 7672744[/snapback] QFT, som det så fint heter. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan kan dere la det gå så lenge og ikke få tak i P-piller? Dere har sikkert ikke noe å bekymre dere, da det som oftest tar flere måneder å få til en unge etter å ha sluttet på pillen. Men man vet aldri. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Er det så farlig å bruke kondom i et par dager, liksom? 7672493[/snapback] Ja! Og det hjelper lite å hoppe av i svingen. 7672538[/snapback] Spørs når man hopper av også da. Jeg har hoppet av svingen med begge damene jeg har hatt meg med, hun andre er jeg sikker på at det ikke blir noe lille Hurt, men første har ennå ikke fått noe kul på magen, så er jo greit Hadde egentlig ikke gjort noe å fått baby heller, selvom det hadde ødelagt veldig veldig mye av livet mitt, men jeg hadde ikke sagt nei. Endret 8. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det funker ikke å ta test ennå, da får du ingen klare resultater. Er det ikke tre uker eller noe før det vises ved graviditetstester? 7672791[/snapback] 2uker er det.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det funker ikke å ta test ennå, da får du ingen klare resultater. Er det ikke tre uker eller noe før det vises ved graviditetstester? 7672791[/snapback] 2uker er det.... 7673795[/snapback] Varierer vel etter hvilken test man bruker. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er ganske risky det der ja.. Men forstår deg jææææævlig godt da Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 2uker er det.... 7673795[/snapback] Varierer vel etter hvilken test man bruker. 7674930[/snapback] Så vidt jeg vet tar det 8 dager fra samleie til det kan vises på tester. Tviler på at det er tester som varierer. Heller kroppen. Men etter 8 dager skal det begynne å vises på tester. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Xen brukte hoppe av i svingen trikset på hun han var utro mot meg med. Enden på visa var at han satt unge på henne og gav meg hennes kjønnsykdom. Kondom er en fin ting uansett hvor kjedelig det måtte være. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så vidt jeg vet tar det 8 dager fra samleie til det kan vises på tester. Tviler på at det er tester som varierer. Heller kroppen. Men etter 8 dager skal det begynne å vises på tester. 7675770[/snapback] 8 dager er fortidlig. Det tar tid å bli gravid, selv etter samleie. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hemmelig_* Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 vel tror ikke jeg blir syk ^^ har bare sex med dama og værken meg eller hu har sykdommer, tingen er det at jeg vil og tror hu er enig med meg når jeg sier dette kondom = no sex or fun men får vel ta en test om en 2uker eller vente og se om hu får mensen Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du kan hoppe av så mye du vil, men under selve samleiet vil det hele tiden lekke litt sæd fra deg uten at du merker det selv - og det kan faktisk være nok. For jenter så spiller det faktisk ikke noen særlig stor rolle om det er med eller uten kondom nytelsesmessig sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg