Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex uten kondom eller p-pille

Gjest Gjest_Hemmelig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hemmelig_*

meg og dama har lenge hatt sex nå med P-pille men hu gikk tom og vi fikk ikke takk i flere :( nå har vi hatt ubeskyttet sex en 4-5ganger men vær gang har jeg kommet uten og være inni henne altså vi har hat samleie og når jeg føler jeg må komme går jeg ut og kjender da at jeg kommer og holder bare igjen, dette er vel ikke farlig da med tanke på at da kommer jeg jo faktis ikke inn i henne og vet det får alt sæden kommer i dassen etterpå...

??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hemmelig_*
Det kommer sæd før du kommer også, tro meg. Jeg anbefaler på det sterkeste å ta en graviditetstest. Er det så farlig å bruke kondom i et par dager, liksom?

7672493[/snapback]

nei er vel egentlig ikke det men det er faktis litt "kjedelig"

faen :p får vel kanskje ta en test da på hu og se om det har skjedd noe,

men kommer det nok uten at du kommer til at det kan skje noe da?

Lenke til kommentar
nei er vel egentlig ikke det men det er faktis litt "kjedelig"

faen :p får vel kanskje ta en test da på hu og se om det har skjedd noe,

men kommer det nok uten at du kommer til at det kan skje noe da?

7672547[/snapback]

så du synes det er bedre å risikere å bli pappa og/eller få kjønssykdommer enn å beskytte deg fordi det å beskytte seg er så kjedelig? lykke til sier nå jeg...

Lenke til kommentar
så du synes det er bedre å risikere å bli pappa og/eller få kjønssykdommer enn å beskytte deg fordi det å beskytte seg er så kjedelig? lykke til sier nå jeg...

7672729[/snapback]

Jeg er helt enig jeg. Men ikke med deg.

Jeg lar heller være å ha sex, enn å ta på meg en kondom.

Lenke til kommentar

7672729[/snapback]

Jeg er helt enig jeg. Men ikke med deg.

Jeg lar heller være å ha sex, enn å ta på meg en kondom.

7672744[/snapback]

QFT, som det så fint heter.

Lenke til kommentar
Er det så farlig å bruke kondom i et par dager, liksom?

7672493[/snapback]

Ja!

Og det hjelper lite å hoppe av i svingen.

7672538[/snapback]

Spørs når man hopper av også da.

Jeg har hoppet av svingen med begge damene jeg har hatt meg med, hun andre er jeg sikker på at det ikke blir noe lille Hurt, men første har ennå ikke fått noe kul på magen, så er jo greit :p

Hadde egentlig ikke gjort noe å fått baby heller, selvom det hadde ødelagt veldig veldig mye av livet mitt, men jeg hadde ikke sagt nei.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

2uker er det....

7673795[/snapback]

Varierer vel etter hvilken test man bruker.

7674930[/snapback]

Så vidt jeg vet tar det 8 dager fra samleie til det kan vises på tester. Tviler på at det er tester som varierer. Heller kroppen. Men etter 8 dager skal det begynne å vises på tester.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet tar det 8 dager fra samleie til det kan vises på tester. Tviler på at det er tester som varierer. Heller kroppen. Men etter 8 dager skal det begynne å vises på tester.

7675770[/snapback]

8 dager er fortidlig. Det tar tid å bli gravid, selv etter samleie.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hemmelig_*

vel tror ikke jeg blir syk ^^ har bare sex med dama og værken meg eller hu har sykdommer,

tingen er det at jeg vil og tror hu er enig med meg når jeg sier dette

kondom = no sex or fun

men får vel ta en test om en 2uker eller vente og se om hu får mensen

Lenke til kommentar

Du kan hoppe av så mye du vil, men under selve samleiet vil det hele tiden lekke litt sæd fra deg uten at du merker det selv - og det kan faktisk være nok.

For jenter så spiller det faktisk ikke noen særlig stor rolle om det er med eller uten kondom nytelsesmessig sett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...