ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det jeg lurer på er hvordan syke mennesker som leser slikt og deltar i en tråd som denne... Noterer meg at brukeren ilpostino har hele 3 innlegg i denne tråden... 7674595[/snapback] jeje. tror jeg må tredoble/firedoble vekten før jeg kommer opp i samme vektklassen som de menneskene der gitt...... Endret 8. januar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er dette noe å le av, da? Tror ikke noen hadde ledd av en haug med anorektiske skjeletter, overspising er en spiseforstyrrelse det også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Er dette noe å le av, da? Tror ikke noen hadde ledd av en haug med anorektiske skjeletter, overspising er en spiseforstyrrelse det også. 7675515[/snapback] Jeg hadde nok ikke ledd av anorektikere, nei. De er ikke på langt nær like morsomme som de feite folkene OD linket til i første post. Bare fordi det er upassende og at det er en spiseforstyrrelse, betyr ikke at det ikke skal være morsomt. Jeg begynte å le da jeg så bildene, og tviler på at jeg er den eneste Endret 8. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er dette noe å le av, da? Tror ikke noen hadde ledd av en haug med anorektiske skjeletter, overspising er en spiseforstyrrelse det også. 7675515[/snapback] hehe;-) ingen som tør å le av anoreximatikere nei de er jo hellige hehe:-) Anorektiske gutter må jo være alle jenters drøm? "Ribbed for her pleasure" lxam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 :!: Men er ikke bra og være for tynn heller.. Man kan faktisk dø av deg også. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 :!: Men er ikke bra og være for tynn heller.. Man kan faktisk dø av deg også. 7678913[/snapback] Intetsigende. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Anorektikere er på langt nær like morsomme som disse feite folkene, fordi anorektikerene ser så triste ut. Nesten alle feite folk ser ut som glade smørbukker som virkelig liker å spise, og det er akkurat det som gjør det så morsomt. Dessuten er det deres egen feil (minus de med gensykdommer o.l. , men de utgjør igjen en meget liten prosent av disse). De må da forstå regnestykket: Mat - det man forbrenner = oppgang/nedgang i vekt Endret 9. januar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dessuten er det deres egen feil (minus de med gensykdommer o.l. , men de utgjør igjen en meget liten prosent av disse). De må da forstå regnestykket: Mat - det man forbrenner = oppgang/nedgang i vekt 7679523[/snapback] Sitter du med et regnestykke foran deg hver gang du skal spise, eller går det stort sett greit å stoppe å spise når du blir mett, evt. når det er tomt på tallerkenen? Prøv å forestille deg hvordan det ville være hvis du fortsatt følte deg sulten selv etter at du hadde spist - hvor enkelt tror du det ville være å holde vekten da? Dette argumentet med at "det er deres egen feil", det tror jeg er veldig lett å bruke når man ikke står oppe i tilsvarende situasjon selv. Men man hører det stadig vekk. Det gjelder røykere, alkoholikere, andre rusmisbrukere, bostedsløse, kleptomane, osv. Disse folkene trenger hjelp, ofte også medisinsk behandling, ikke "gode tips" fra sidelinjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Finner ingen mening med denne tråden. Å fråtse i andres problemer eller lidelser kan dere gjøre et annet sted. Trådstarter har heller ikke oppgitt noe god grunn til å opprette tråd eller hva som eventuelt skal diskuteres her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg