Gå til innhold

Verdens feteste mennesker

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, lite fett da!

7672859[/snapback]

ikke så rent lite heller

;)

Her snakker vi dødsfelle vist en får noe slikt oppå seg....Ergo, dårlig ide å være sykepleier for en slik person :hmm:

7672839[/snapback]

Det var en episode med CSI:Miami(?) om ei skikkelig diger dame som hadde sovnet oppå en fyr fordi hun sovnet mens de hadde sex. fyren døde selvfølgelig av kveldning og CSI ble innkaldt.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilke tanker en slik person gjør seg når han/hun passerer 200 kg eller den dagen han/hun ikke lenger kommer inn på kjøkkenet ...

Dukker det ikke opp noen tanker av typen "nei, nå bør jeg vel kanskje prøve å ikke bli noe særlig tyngre"?

Det er klart det er en privatsak hvor mye man vil spise og hvordan man ser ut, men i mange tilfeller går dette utover livskvaliteten til hele familien. Og til slutt brannvesenet som må skjære hull i veggen og løfte vedkommende ut med kran.

De som mener at det bare er å la være å spise så mye, de bør umiddelbart vise hvor enkelt det er å gå over 5m i stavsprang. Kanskje ikke direkte sammenlignbart - heller tvert imot! -, men for disse sykelig overvektige personene er nok utfordringen med å spise mindre like stor som stavsprang er for de fleste av oss. (Ja, jeg har ikke tenkt å prøve.)

I Norge får vel de fleste hjelp lenge før de når 800 lbs, og det uten å vise seg fram på TV for å skaffe sponsormidler først.

Lenke til kommentar
det var et program om dette for en stund siden på TV Norge og der sa de "mange" skikkelig overvektige mennesker ble offer for feeders -> personer som tenner på skikkeliog feite mennesker og forer dem slik at de blir enda større.

7673033[/snapback]

Ja, tragiske greier. De bare lemper mat inn i kjeften, hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...