UrgeLoL Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 The PlayStation 3's Sixaxis controller has been honoured with an award from the National Academy of Television Arts and Sciences. The Technology and Engineering Emmy Award comes as the console manufacturer also revealed it has shipped one million units of its PlayStation 3 to North American retailers. Sony's PlayStation 3 has also picked up the CES Best of Innovations Award for 2007, PC World's 20 Most Innovative Products Award, Sound and Vision's Editor's Choice Award and a Digital Innovation Award from the Digital Entertainment Group. Etter mye negativ omtale i pressen ser det ut som om ting begynner å gå Sony's vei. Kilde Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hehe, det var ikkje for tidleg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 fikk nettopp inn værmeldingen fra helvete. Det virker som det vil snø der en god stund fremover. *ser ut vinduet.....som jeg tenkte. Flyvende griser* Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 fikk nettopp inn værmeldingen fra helvete. Det virker som det vil snø der en god stund fremover. *ser ut vinduet.....som jeg tenkte. Flyvende griser* 7672514[/snapback] Hehe. Men hvordan kan noen gi pris til PS3 for "årets innovasjon"? Hva er nytt, foruten hardware, design og... farge? Sixaxis har vel fått en egen pris. Rart at Wii ikke har fått noen awards? Eller er det du som ikke har nevnt det..? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 nå er det vel kanskje bare å vente på at noen mener sony har kjøpt og betalt for de prisene Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Har ikke peiling, har bare lest den artikkelen jeg linket til Sikkert sonyfanboys som har gitt prisene Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 nå er det vel kanskje bare å vente på at noen mener sony har kjøpt og betalt for de prisene 7672724[/snapback] Hmmm.... Kanskje sony laget prisene selv Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Spør du meg skjønner jeg ikke hvorfor heller. Ikke det at Sony ikke kan lage gode produkter heller. Hva er så innovativt med sixaxis? Jaja... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Muligens er det alt de har klart å skvise inn i den lille boksen, i hvertfall i forhold til prisen. Dette blir da med tanke på stand alone bluray spillere osv. som koster rundt 10000kr her. Ps3 sin arkitektur er ganske annerledes enn de andre maskinene på markedet. Selv om dette ikke nødvendigvis behøver å være bedre. Ikke spør meg altså, men jeg er ganske sikker på at sony har noen ganske kompetante ingeniører i staben sin. Ellers er det vel ikke så mye nytt i sixaxis kontrollen i hvertfall ikke med tanke på wii sin. Men det er vel godt at sony også endelig får litt god presse.. det er lenge siden sist for dem. Får bare håpe de har lært en lekse. Endret 8. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Oh Noooes... De bruker ordet "Innovation" © Nintendo om Playstyggen3 Endret 8. januar 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje sony har "donert" litt penger for å få denne prisen, slik at de kan bruke den som PR, som de sårt kan trenge av den positive sorten. The Sixaxis controller has added motion sensing technology to re-define the original Dual Shock controller, detecting natural, real-time movements, along with input via pressure sensitive buttons, analogue sticks and triggers. Den der stiller jeg meg totalt uforståelig til. Eneste Sony har gjort er å klistre litt ekstra i kontrollen etter de fikk høre om Wiimoten. I mine øyne er Wiimoten noe av det mest innovative kontrollsystemet som er laget til en konsoll siden NES kontrolleren. Hva som er så innovativt med en kontroll som er 90% kliss lik de forrige kontrollene til Sony, stiller jeg meg uforståelig til. Og ikke tro at jeg forbeholder Nintendo retten til all innovativt designe, men æres den som æres bør. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Oh Noooes... De bruker ordet "Innovation" © Nintendo om Playstyggen3 7673387[/snapback] Kan du ikke heller komme med en grunn eller to til at PS3 fortjener en pris for å være innovativ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Nå vet jeg ikke hvordan de kommer fram til vinnerene, men tror ikke de kaster mynt og krone. Og de vant da fler enn innovation prisen, men de andre prisene var vel ufortjent også. Det er da Sony og de kan umulig fortjene noen priser slik de holder på. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Spør du meg skjønner jeg ikke hvorfor heller. Ikke det at Sony ikke kan lage gode produkter heller. Hva er så innovativt med sixaxis? Jaja... 7672950[/snapback] Spesielt med tanke på at ein slik kontroller fantes i 1997 :!:No mimrar eg mangfoldige timar foran dataskjermen med Motocross madness! Endret 8. januar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Oh Noooes... De bruker ordet "Innovation" © Nintendo om Playstyggen3 7673387[/snapback] Kva for noko.. ? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Og de vant da fler enn innovation prisen, men de andre prisene var vel ufortjent også. Det er da Sony og de kan umulig fortjene noen priser slik de holder på. 7673690[/snapback] Du har skjønt det! :!: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 ja ser sånn ut Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Merkelig at den fikk en pris for innovasjon. Kan ikke komme på noe som faktisk er innovativt med den, annet enn hardwareløsninger osv.!? Og sist jeg sjekka, har Wii shippa nesten to millioner konsoller. Sony har ikke solgt ut alle en gang. Snakka med fetteren min i går som bor i USA, og han ser flust med PS3 i butikkene, mens alle Wii-konsollene går bort med en gang. Endret 8. januar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Oh Noooes... De bruker ordet "Innovation" © Nintendo om Playstyggen3 7673387[/snapback] Kan du ikke heller komme med en grunn eller to til at PS3 fortjener en pris for å være innovativ? 7673593[/snapback] Hva med innovativ reklamemetodikk? Kunsten å få rykter rundt en konsoll til å spre seg ved hjelp av små "lekkasjer"? De fleste her inne vet hvor PS3 er innovativ, selv om det har gått en slags underlig sport i å ikke innrømme slikt. Den er innovativ på det den er først med: Bl.a. Innovativ prosessorarkitektur og innovativ drev løsning. Neimen, ser man det, der klarte jo jeg også å få med ordet innovativ i hver eneste setning!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nå vet jeg ikke hvordan de kommer fram til vinnerene, men tror ikke de kaster mynt og krone. Og de vant da fler enn innovation prisen, men de andre prisene var vel ufortjent også. Det er da Sony og de kan umulig fortjene noen priser slik de holder på. 7673690[/snapback] Av fire nevnte priser, var tre for innovasjon. Den siste var en Editor's Choice fra Sound and Vision, og det kan vel til nød tenkes var for å være en billig BR-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå