Gå til innhold

Lukke MacBokk uten å sovne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare fordi det er vifteutganger bak på maskinen betyr jo ikke at varmen også vil komme opp gjennom tastaturet eller fra andre flater. Hvorfor må dere absolutt lukke skjermen?

7696355[/snapback]

vi må lukke skjermen fordi, når læren kommer ås er hva du gjør å du spilelr netpoker er det greit å smekke den gijen, uten at den kobler seg av nettet og du blir disconnected fra poker bordet, det er kjipt.

tro meg det har kostet meg en del dollar, at læren smekker ned lokket og jeg mister turneringa.

men da så tror jeg ikke MacBook tar sakde av det. min macbook har da windows og der kan du lukke skjermen uten at det skjern noe, og da mener jeg noe, skjermlyset er da også enda på, så min sto hjemme på bordet i windows med skjermen lukket i en hel helg til og med, med fullt skjemlys, men det skjedde da ingenting. den funker enda fett.

men som noen her har sagt: hadde det 100% godt for maskinen så hadde Apple lagt inn den funksjonen i systemvalg. siden dem ikke har gjort det er jeg litt skeptisk på å installere noen programmer som gjør at den ikke sovner.

Lenke til kommentar
Takk for alle de raske responsene. Har i mellomtiden søkt litt på mac1 og klikket meg videre fra andre linker. Kom til slutt over denne linken http://macupdate.com/info.php/id/10564

Er litt usikker på å teste den siden jeg bruker en lånemac (grunnet min harddisk ikke ble funnet på den andre), og jeg har ikke lyst å teste på en mac som jeg må levere tilbake senere.

Hvis noen andre har lyst prøve det, så er det på eget ansvar... :ermm:

7674030[/snapback]

testa dette programmet, det var ikke suksess, den gikk riktig nok ikke i dvale, men da jeg opnet igjen, voknet ikke skjermen, emd selve maskienen våknet, så jeg måtte restarte

Lenke til kommentar
Bare fordi det er vifteutganger bak på maskinen betyr jo ikke at varmen også vil komme opp gjennom tastaturet eller fra andre flater. Hvorfor må dere absolutt lukke skjermen?

7696355[/snapback]

vi må lukke skjermen fordi, når læren kommer ås er hva du gjør å du spilelr netpoker er det greit å smekke den gijen, uten at den kobler seg av nettet og du blir disconnected fra poker bordet, det er kjipt.

7731504[/snapback]

Jeg har løsningen for deg, VirtueDesktops. Den gir deg mulighet for å ha flere skrivebord f.eks ett til nettpoker og ett til skolearbeid. Når læreren kommer trykker du hurtigtast og du er trygg. Programmet har mange kule overgangseffekter og en tøff motionsensorsak som lar deg tappe på siden av maskina så bytter den. Læreren får vel litt mistanke når du smeller skjermen ned hver gang han går forbi?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har løsningen for deg, VirtueDesktops. Den gir deg mulighet for å ha flere skrivebord f.eks ett til nettpoker og ett til skolearbeid. Når læreren kommer trykker du hurtigtast og du er trygg. Programmet har mange kule overgangseffekter og en tøff motionsensorsak som lar deg tappe på siden av maskina så bytter den. Læreren får vel litt mistanke når du smeller skjermen ned hver gang han går forbi?

7734626[/snapback]

takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...