AlexTheMad Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg installerte rtorrent via repos, og det funket fint. Men siden det ikke var den nyeste versjonen av rtorrent bestemte jeg meg for å fjerne det igjen og installere den nyeste versjonen. Jeg fant den guiden her: http://ubuntu-se.org/forum/viewtopic.php?pid=23074 Etter at jeg har fulgt den får jeg bare denne beskjeden når jeg prøver å starte programmet: alex@Lextop:~$ rtorrent bash: /usr/bin/rtorrent: No such file or directory Noen som vet hva jeg burde gjøre med det? edit: ser nå at jeg har rtorrent i /usr/local/bin, åssen dirigerer jeg rtorrent kommandoen til å peke dit? Endret 8. januar 2007 av AlexTheMad Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du har enkelt og greit ikke lagt inn rtorrent igjen. Får du en feil melding når du installerer de to pakkene med dpkg? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje sudo ln -s /usr/local/bin/rtorrent /usr/bin/rtorrent vil gjøre nytten? Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) tusen takk canute, det fiksa biffen Endret 8. januar 2007 av AlexTheMad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå