Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med messenger

Anbefalte innlegg

. Jeg har prøvd å instalere samtlige versjoner av Windows messenger. Messenger Live, MSN 7.5 osv.. Uansett får jeg denne feilmeldinga eller liknende:

"Det har oppstått et problem, og Windows Live Messenger må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

Problemet oppstod etter jeg formaterte og begynner å bli litt små irriterende, ettersom jeg ikke har kommet meg inn på msn på over en måned.

Har søkt litt rundt på forum, men hakke funnet noen løsning.

Noen som veit hva som kan være problemet ?

Mvh timmi_d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
. Jeg har prøvd å instalere samtlige versjoner av Windows messenger. Messenger Live, MSN 7.5 osv.. Uansett får jeg denne feilmeldinga eller liknende:

"Det har oppstått et problem, og Windows Live Messenger må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

Problemet oppstod etter jeg formaterte og begynner å bli litt små irriterende, ettersom jeg ikke har kommet meg inn på msn på over en måned.

Mvh timmi_d

7672034[/snapback]

Har hatt samme problemet før, og jeg brukte feilsøking og dypt, dypt inne fant jeg noen grunner til hva som kunne være feil. At datoen kunne være feil innstilt var en av dem, og da jeg kikket var datoen januar 2001 tror jeg. Når jeg endret på dette kom jeg meg på msn med en gang.

Lenke til kommentar

Mvh timmi_d

7672034[/snapback]

Har hatt samme problemet før, og jeg brukte feilsøking og dypt, dypt inne fant jeg noen grunner til hva som kunne være feil. At datoen kunne være feil innstilt var en av dem, og da jeg kikket var datoen januar 2001 tror jeg. Når jeg endret på dette kom jeg meg på msn med en gang.

7672175[/snapback]

Jeg har også hatt det samma prob. det var klokka som var feil.....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sliter med det same no som eg har formatert. Finne heller ingen svar. Tråla heile internett, men ingen svar. Tar gjerne imot nokre tips.

Vil helst ikkje formatere no som eg har fått alt oppe å gå igjen. + det er jo litt kjekt å tukkle å få ting til utan å formatere. Da e siste utveg;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet når jeg fikk vista på min pc, og etter to uker måtte jeg formatere i et siste desperat forsøk på å få tilbake msn. da viste det seg at jeg var NØDT til å velge å laste ned windows live messenger fra ikonet på startmenyen for at jeg skulle få det til å virke, så banalt det enn høres ut. om du uansett skal formatere kan du prøve det først, for tror det er noen filer som ligger igjen på maskinen din selv om du avinstallerer vanlige msn, som igjen hindrer deg i å få brukt andre msn enn den som skal være til OS'et.

men det er merkelig, jeg har brukt msn siden 3.2, og har alle fra 6.0 liggende på maskinen. ingenting annet enn den som er i startmenyen på vista vil fungere her :/

*kinda confused, but still got my msn*

Lenke til kommentar
Sliter med det same no som eg har formatert. Finne heller ingen svar. Tråla heile internett, men ingen svar. Tar gjerne imot nokre tips.

Vil helst ikkje formatere no som eg har fått alt oppe å gå igjen. + det er jo litt kjekt å tukkle å få ting til utan å formatere. Da e siste utveg;)

8122996[/snapback]

og du har installert alle oppdateringene til windows...

Lenke til kommentar

8122996[/snapback]

og du har installert alle oppdateringene til windows...

8124224[/snapback]

Takka for innspel og hjelp

No har eg lasta ned nyaste oppdateringane, men da same skjer igjen. Har også forsøkt å køyre forskjellige program som skal renkse opp i registeret, men til ingen nytte.

Tok å lasta ned Gaim, men det same problemet oppstår med detta programmet. Underlig, men tyder vel på at det er noko gale med PC'en min og ikkje programma?

Eg køyrer XP, så det er ikkje Vista som er problemet. Hadde Vista før eg installerte XP igjen på grunn av lisens som gjekk ut ;) Kan det vere noko her som har skåre seg? Eg formaterte partisjonen der Vista låg før eg la inn XP igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...