TCi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Grunnet at jeg har hatt fokus på Wii i et par tre måneder nå, har jeg helt mistet fokuset på 360. Ikke rørt den siden tidlig i desember nå... Så jeg lurer på hva jeg kan se fram til på 360 i år. Jeg vet jeg skal ha Assasins Creed, men det kommer vel ikke på en stund. Også har jeg muligens Spiderman 3 på listen. Ellers er den tom som bare det. Ser ikke helt fram til Halo 3 eller Gears of War 2, men kanskje om det blir tørke.. vi får se. Så hva ellers er det å se fram til? Tenker da mest på titler i 2007, og helst 1-2 kvartal... Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 2007 byr på mange godsaker, var nettopp en sak på VGBloggen "Ludo Ergo Sum" om topp 10 i 2007. Og om du sjekker bloggen min på samme sted (nedenfor) ser du min egen topp 10 i 2007. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Lost Planet som kommer denne uka, torsdag for å være eksakt, ser ut som et kjempespill. Det samme gjør Crackdown som kommer i februar. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke særlig begeistret for Lost Planet, heller ikke Crackdown. Men Shadowrun og Resident Evil 5 kanskje er noe for meg. Ikke hørt så veldig om Shadowrun, så det må jeg sjekke opp. Men disse er det vel en stund til. Ønsker gjerne flere tips... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Bioshock, Mass Effect og Forza 2 er nok de tre titlene jeg ser aller mest frem til. Bak der lurer faktisk (til min egen overraskelse før spillet ble testet i jula) Guitar Hero II, sammen med Halo3, Skate, GoW2 og Kane & Lynch. De to sistnevnte aner jeg ikke om faktisk kommer dette året. Endret 8. januar 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har fått en sær smak på spill de siste årene, få av disse er av interesse. Men takk for forslag. Ingen eventyrspill ala Zelda og Kameo som kommer på 360 da? Vet at Banjo kommer, men det er vel lenge til siden det lages av Rare. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har nettopp sett en del trailere, og må si at Bioshock og Mass Effect så fantastiske ut. 2007 kan bli et jævla dyrt spill år Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvorfor nevner ingen Assassin's Creed, som kommer til å sette ny standar for snikmorderspill? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvorfor nevner ingen Assassin's Creed, som kommer til å sette ny standar for snikmorderspill? 7672325[/snapback] nevnt i øverst post! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Her er i hvertfall noe av det jeg ser fram til: - Assassins' Creed - Halo 3 - BioShock - Fable 2 (om det kommer) - Overlord - Alan Wake - Crackdown - GTA 4 - Blue Dragon - Guitar Hero 2 - Two Worlds - Too Human - Army of Two - Kane & Lynch: Dead Men - Forza Motorsport 2 - Halo Wars (denne kan fort gå til helvete, men er i hvertfall på interesselista foreløpig) Og til slutt, rosinen i pølsa, juvelen i krona, Messias tilbakekomst: MASS EFFECT Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Alan Wake er utsatt til 2008, som er veldig synd :/ men ser veldig fram til Bioshock Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Av spill som trolig blir verdt å sjekke ut som ikke er så langt unna, vil jeg nevne Lost Planet og Crackdown, gleder meg spesiellt til sistnevnte. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 GTA4 og Fable er definitivt noe du burde se fram til. Mange gode titler som kommer i år men det blir mye venting fordi 2007 nettopp har startet. Bare kos deg med gamle spill du allerede har så lenge. Du kan jo alltids spille litt mer Wii også, og kanskje skaffe deg Wario Ware som kommer på fredag. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ingen eventyrspill ala Zelda og Kameo som kommer på 360 da? 7672268[/snapback] Nærmeste du kommer da, er vel Blue Dragon, selv om det sikkert tar litt tid før det flyter i land på våre kyster... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Må ikke glemme Two Worlds folkens. Kommer 1 mars, gleder seg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Må ikke glemme Two Worlds folkens. Kommer 1 mars, gleder seg. 7674353[/snapback] ja! Venter spent på dette selv! Håper det blir bra da. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Alan Wake er utsatt til 2008, som er veldig synd :/ 7673902[/snapback] Hvor har du lest det? Legg gjerne ved en link. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Alan Wake er utsatt til 2008, som er veldig synd :/ 7673902[/snapback] Flott! Da sparer jeg noen kroner (og sikkert en masse tid) på å vente med det spillet og Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ser fram til Halo 3 , PGR4 viss det kommer 2007 , Halo wars , forza 2 , og mange fler Endret 8. januar 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå