pcfaen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Er det mulig å få gjort noe med det a??? Oppdaterte BIOS men med samme result. Hm.......... ASUS er det bra eller!!!!!!!!!!!Slurve sånn a med noe av det viktigste på HK Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det beste er kanskje å ha en hyggelig tone på dette forumet. Kanskje folk vil hjelpe deg og du får større respons. Jeg tror det foreligger enkelte feil på en del hk som er sendt ut fra asus. På mitt viser den ikke så mye feil, siden jeg har prøvd min cpu på flere hovedkort og de viser samme temperatur. Men som sagt kan enkelte hovedkort ha en stor feilmargin. Det viktigste er å sjekke om pc'en din er stabil. Hvis den er det, ville jeg ikke ha brydd meg om temperaturen. Derimot hvi pc'en henger ville jeg ha puttet inn flere vifter i kabinettet og se om dette hjelper. Du vil ikke ligge rundt 40 grader med boxed kjøler fra Intel. Kanskje med en feit kjøleribbe som swiftec eller andre produsenter. Andre har allerede påpekt at boxed kjøler ligger rundt 45-60 grader. Dette for å tenke på støynivå og helt grei kjøling. Lenke til kommentar
pcfaen Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Syntes du jeg var ubehøvlet ,beklager jeg det??Satt inn en ny Kabinettvifte idag!! Fikk temp ned 3 grader. Har sendt mail til ASUS også, avventer svar derifra om det evt. er noe å gjøre med. Fikk i tillegg til ditt svar endel betryggende svar på mitt tidligere innlegg så jeg føler meg trygg på at allt er vel :smile:) takk for svar forresten!! [ Denne Melding var redigert av: pcfaen på 2002-11-25 22:35 ] Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hva mener du med dette? Viser den for lite eller for mye? Hva ligger den på hos deg, da? Har du lenker til andre steder der dette er omtalt? -KJ Lenke til kommentar
pcfaen Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 22:42, skrev jevel:Hva mener du med dette? Viser den for lite eller for mye? Hva ligger den på hos deg, da? Har du lenker til andre steder der dette er omtalt?-KJ Den viser for mye. Les dette innlegget "Varm P4 2400 Boxed" på Hovedkort, Prosessor og minne forumet. [ Denne Melding var redigert av: pcfaen på 2002-11-25 23:11 ] Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det merker jeg ingenting til? Sikker på dette? Min CPU ligger på 42C under maks load. Dette er helt normalt. -KJ Lenke til kommentar
pcfaen Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 00:48, skrev jevel:Det merker jeg ingenting til? Sikker på dette? Min CPU ligger på 42C under maks load. Dette er helt normalt.-KJ Prøv å last ned prime95 og kjør stress testen der da ligger min på 58-59 grader, også når jeg spiller quake3 og unreal, din temp høres unektelig mer normal ut. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Prime 95 eller F@H kommer akkurat på det samme. Samme temp. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå