abene Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er oppdaget et kritisk sikkerhetshull i den populære kontorpakken OpenOffice.org - men det gjelder ikke versjon 2.1. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det bare å installere v2.1 over v2.0.4 eller bør man avinstallere v2.0.4 først? Redigert: Jeg fant ut av det. Man bør vist avinstallere v2.0.4 først. Nå har jeg fått begge kontorpakkene på menyen. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om man først må få brukeren til å kjøre en fil i et spessielt program så er det vel synet på brukere som får "Red Hat" og Secunia til å sette forskjellig vurdering av hvor kritisk hullet er Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det bare å installere v2.1 over v2.0.4 eller bør man avinstallere v2.0.4 først? Redigert: Jeg fant ut av det. Man bør vist avinstallere v2.0.4 først. Nå har jeg fått begge kontorpakkene på menyen. 7671915[/snapback] Jeg har så langt bare installért over den gamle versjonen uten problem. En idé er nok å velge samme mappe. Så lenge den versjonen som legges over er nyere så skal ikke det skape problem. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om man først må få brukeren til å kjøre en fil i et spessielt program så er det vel synet på brukere som får "Red Hat" og Secunia til å sette forskjellig vurdering av hvor kritisk hullet er 7671985[/snapback] har vel også noe med at et slikt hull vil gjøre mer skade på et windowssystem enn på et linuxsystem.. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det bare å installere v2.1 over v2.0.4 eller bør man avinstallere v2.0.4 først?Jeg også stusset litt over dette i farta (jeg holder et øye med noen Windows-maskiner som ikke er mine). Mener å huske jeg måtte etterinstallere norsk stavekontroll sist jeg la det inn. Kanskje jeg slipper det hvis jeg gjør som efikkan og legger alt oppå. Akk, hvorfor har man ingen pakkebehandler i MS Windows -- det hadde jo vært så mye enklere ;-) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Red Hat har gitt hullet alvorlighetsgraden "important", som er lavere grad enn "kritisk", mens det danske sikkerhetsselskapet Secunia karakteriserer hullet som "meget kritisk". Det hadde ikke passet bedre å ha det uthevede på ett språk, ikke to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå