............... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ja, hva er der ute og hva støtter hva? Jeg har sett litt på mac1 forumet o.l Men på en måte stoler jeg ikke helt på alle der inne. Og lurte på hva dere bruker og hvorfor? Noen har web cam støtte, men går tregt. Andre er bare dårlige. Så, hva bruker du og hvorfor? Hvis du skriver litt utfyllende kan jeg godt sette det inn i første post. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Når det gjelder MSN, bruker jeg Microsoft Messenger. Den mangler støtte for webcam og nudge (eller hva det heter, har aldri brukt Windows varianten selv), men det bryr meg ingenting personlig. Den er stabil og ganske feilfri. Jeg bruker IRC mye mer enn MSN, og har ikke så stor interesse for å se de jeg chatter med via et crappy webkamera. For IRC vingler jeg litt mellom MacIrssi og Conversation. Bruker nok Conversation mest fordi den "ser penere ut" i OS X. MacIrssi er jo gode gamle Irssi med et minimalt GUI rundt, så den er kraftig, men mer "manuell". Hvis du vil diskutere Mac på IRC, er du velkommen på: http://www.mac1chat.info Endret 8. januar 2007 av TopDog Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Eg brukar Adium til chatting, og Colloquy til IRC. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker Adium. Pen og grei klient som ikke er overlesset med fancy funksjoner. Har aldri brukt IRC :3 Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) okei. Da har jeg fått noen ideer om hva jeg skal velge. Takker Endret 8. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Som TopDog bruker jeg også vanlig MSN, for jeg har ingen bruk for webcam, og nudge har jeg blitt lei av på windows. Programmet har ikke gått i stå hittil, så derfor liker jeg det. Men hvis du har lyst på webcam support, har jeg hørt hatt AMSN som kunne det. Vet derimot ikke om programmet gratis, men et lite søk vil nok svare på det. Endret 8. januar 2007 av Stealth_Orb Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 hmm jepp. Får se på det.. Flere anbefalinger? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis ikke nevnt, Mercury. Funker fett! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skype er det greieste for webcam, ellers bruker jeg adium til msn Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 noen som vet om en irc client som er enkel og bruke. Men ser litt ut som bare et svart vindu med skrift? Bruker conversation nå, det er enkelt, men vil ha en annen look. Noen tips? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 noen som vet om en irc client som er enkel og bruke. Men ser litt ut som bare et svart vindu med skrift? 7714777[/snapback] For meg høres det du beskriver ut som MacIrssi. Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 noen som vet om en irc client som er enkel og bruke. Men ser litt ut som bare et svart vindu med skrift? 7714777[/snapback] For meg høres det du beskriver ut som MacIrssi. 7717420[/snapback] problemet er at når jeg legger det inn, og skal starte det så bare "hopper" den en gang og vil ike starte :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå