HellandB Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Heeij! Jeg lurer på hvordan du stiller manuell lukker og blender på Fujifilm F11? Det er en funksjon for blender, en for lukker, og en for manuel. Men på den manuelle som jeg forstår skulle vært for begge to, går de ikke an å skifte på blender elle lukker... Noen som vet hvordan vi stiller på dette? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har heller ikke skjønt greia med den M-funksjonen. Klarer ikke å stille verken blender eller lukker, faktisk ingen ting. Og da ligner det ikke mye på det jeg tenker på ved ordet "manuell". Men jeg har ennå ikke vært borti en situasjon hvor jeg ikke kunne gjøre det jeg ville bare utfra A eller S-funksjonene. Har man tid til å stille helamanuelt, har man vel gjerne tid til å sette lysmåleren på punktmåling, bruke blender- eller lukkerprioritering, og låse lysmålerpunktet der parameterene er det man ellers ville ønsket seg? Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Jepp d fynke bra det.. Men e ganske rart d me manuell funksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå