runela Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjøpte meg en fujitsu siemens amilo bærebarpc på komplett for ca. 1 og et halvt år siden. Den har vært ustabil hele tiden siden jeg fikk den og for litt over 1 mnd siden da jeg skulle slå den på kom det gnister ut av den under. Jeg snudde litt på den og da hørtes det ut som det var noe løst inni den. Det er noen skader på kabinettet som har kommet etter jeg har hatt den i en pcsekk som var foret. Men disse skadene er ikke noe spesielt store, bare noen riper og en sprekk rundt en skru bakenpå kabinettet. Jeg har brukt pcen normalt flyttet på den maks 50 ganger siden jeg fikk den. Har mest stått i ro på skrivebordet og har vært tatt med på skolen til prøve og slikt, har egetlig brukt den veldig lite. Men har vært forsiktig med den hele tiden og altid lakt en isopormatte som følgte med når jeg kjøpte den i mellom skjermen og tastaturet for og passe på skermen. Har egentlig vært veldig redd for pcen. Jeg tenkte at siden dette skjedde plutselig og at jeg hadde brukt denne til normalt bruk så skulle slike skader gå på garanti. Og pcen har slått seg av og på ofte før jeg fant ut at det var noe feil inni den. Sendte den inn til kompett og fikk ikke noe svar fra dem. Hørte ikke noe fra dem på nesten 1 mnd (etter jeg hadde tatt kontakt med dem) da fikk jeg denne mailen: Avvist Skader bak på maskinen, hører også løs del i maskinen mulig skrue eller lignende. Slike skader dekkes dessverre ikke av garanti. Vidre garanti på produktet bortfaller Synes dette var utrolig skuffende en pc jeg har betalt 13000kr for tåler ikke normalt bruk en gang. Og kan de bare ta vekk garantien på pcen? Synes det var litt for dårlig garanti på denne produktet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 dette minner meg om en nokia telefon som ble vist på tv2hjelper deg en gang. Der de leste opp alt som stod og dene eneste plassen den hørte hjemme var i eksen sin. Det er vell 5år bruksgaranti på den bærbar maskin. Men det er minimalt med hva denne garantien erstatter. Skader på deksel som kan f.eks ha sammenheng med annen skade kan gjøre at denne ryker. Men viss det kom gnister ut av denne kan tyde på at dette er en produksjonsfeil og derme skal denne gå på garanti! Snakk med andre enn butikkene de har jeg alltid dårlig erfaring med. Ta kontakt med Fujitsu simen. JEg slet med mobilen min fra nokia en gang og fikk besjed om å ha kvitering for å få den levert inn. Tok meg en telefon til nokia i sverige og de hadde aldri pålagt noen butikker dette og syns det var merkverdig at reperasjonsstede for nokia krevde dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå