Dumle Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Kan noen fortelle meg hvilke filer som egentlig skal kjøre dersom man kun kjører operativsystemet ? Jeg tenker da på hvilke filer som skal vises når man eks. trykker "ctrl+alt+del" og får frem et lite vindu som viser hvilke programmer som kjører. Evt. kan noen henvise meg til et sted på internett som har utfyllende informasjon omkring dette ? Jeg benytter for ordensskyld Windows ME. På forhånd takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du får "Google" litt. Skriv navnet på programmet du lurer på i søkefeltet, så kan det dukke opp ganske mye informasjon. Prøv også å se på egenskaper på filer. Lenke til kommentar
a04911 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Hvis jeg ikke misforstod spørsmålt, så er svaret enkelt. Ingen, ingen programmer som skal kjøre med en ren OS installasjon. En del prosesser riktignok, men ingen programmer. Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Det finnes flere slike lister på nettet. Her er et eksempel: http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pa...es/tasklist.htm Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 22:45, skrev a04911:HeiHvis jeg ikke misforstod spørsmålt, så er svaret enkelt.Ingen, ingen programmer som skal kjøre med en ren OS installasjon. En del prosesser riktignok, men ingen programmer. Det er riktig hvis du har NT/2000/XP, men han kjører ME, og der er det litt forskjellig. Hva som kjører her er veldig avhengig av hva du har installert. Lenke til kommentar
Dumle Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Flott ! Takker for svar og de har vært til god hjelp..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå