EinarEriksen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nokia lanserte i dag N93i, en slankere versjon av N93 med et nytt utseende. Les mer Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ser ut som nokia melker kundene ved å lage telefonene får å så oppgradere de litt og (ME, IE, golf edition,) selge fortsatt dyrt.. men den ser bedre ut nå men den blir vell i dyreste laget. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 vet ikke helt om jeg som tenker feil eller noe slikt... Er den tilkoblinga til lcd skjermen på reklamen for n93 hdmi? og hvilken oppløsning er det på det du filmer? 720p? tar i såfall sykt med plass.... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hvilken oppløsning er det på det du filmer?640¤480 med 30fps. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hvilken oppløsning er det på det du filmer?640¤480 med 30fps. 7671483[/snapback] var ikke så galen det. Men kansje litt overdrevet bilde på rekalmen da. Ser ut som hd der Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kameradelene på disse telefonene blir bare styggere og styggere synes jeg. Er det virkelig nødvendig med en så stor del kun for kameraet da? Se f.eks på K750i vs N90, der mange mener SE'en tok bedre bilder, selv om kameradelen på N90 var enorm. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Når de skal ha en fysisk bevegende optisk zoom (se reklamen for N93 for et kjapt bilde av hvordan zoomen beveger seg) så trenger de en kamera-barrel som det her ja. Fremtiden gjør den forhåpentligvis mindre. Husk at det finnes ingen annen mobil på det norske markedet med optisk zoom. Så vidt jeg vet har heller ingen presentert noe som skal komme. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Okei Men er funksjonen noen annen en å kunne ha optisk zoom? Er jo ikke alle av nokias enorme telefoner som har det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Telefonene ser veldig stor og klumpete ut. Videokameraet blir nok værende en stund til Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den mobilen var faktisk pen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 angående kameraet så finnes det kompaktkamera med zoomen bygget inn i skallet (altså zoom vis kreativ bruk av speil og annet). burde cæew mulig å bygge noe lignende inn i mobiler. det jeg under meg mest over angående det designet er hvorfor dem ikke har prøvd å dytte inn ett helt tastatur. samsung har minst en model med lignende skjermløsning hvor det er ett helt tastatur tilgjengelig. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) hvis ikke nokia n95 skulle kommet hadde det blitt min nye mobil Endret 12. januar 2007 av carnerd Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 virker som N95 er hauset opp og i mente... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 virker som N95 er hauset opp og i mente... 7683756[/snapback] Har du noe form for argumenter eller noe lignende på lager og? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 nei, bare en observasjon. for min del så er det eneste nokia produktet av interesse, linux basert det virker bare som visse her på forumet ser på N95 så noe tilnærmet messias... Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Herregud da, ble bare rot dette her Uansett, det jeg skulle si var: ta en titt på www.fony.sk Masse fine bilder der av N93i Blir neppe min neste telefon likevel, da den er alt for dyr i forhold til hva man får. Endret 14. januar 2007 av Tinki Winki Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja, mange fine bilder der. Direkte: http://www.fony.sk/photos/nokia/thumbs.php...kia_n93i&page=1 I designet synes jeg mobilen er ganske pen, men selvfølgelig stor. Den vil vel og etterhvert ikke bli så utrolig dyr. Dumt den har svakere batteri enn før, og Feature Pack 1 til Series 60 hadde heller ikke vært ille, men som 99% av gangene Nokia gjør sånt gjør de så billige, men forsåvidt effektive, endringer som mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg