m-a-b Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg har en oppgave på skolen som går ut på å finne ut hva samtidskunst er. Vet dere om noen internettsider som gir gode og utfyllende svar? Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Samtidskunst Begrepet samtidskunst viser til kunsten i samtiden. Det som kjennetegner kunstverkene fra vår tid, er mengden av ulike stilarter og teknikker. Derfor fungerer navnet "samtidskunst" mer som et samlebegrep enn en stilbetegnelse. Lykke til! Lenke til kommentar
m-a-b Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Takker for svaret, koblingen sendte meg til en internettside der jeg fant mer enn nok informasjon til å besvare oppgaven! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Takker for svaret, koblingen sendte meg til en internettside der jeg fant mer enn nok informasjon til å besvare oppgaven! 7676345[/snapback] Hehe, okey det er bra! Mvh Zynilum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå