kristoffer1989 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei alle sammen. Nå har det seg altså slik at jeg fikk den ubeskrivlig deilige sampleren Roland Sp-404 til jul. Nå er jeg på jakt etter litt samples å pute inn på den. Jeg har leta rundt på nettet etter wav filer men det viser seg at enten er de temmelig begrenset eller så er de i dårlig kvalitet.. Jeg tenker hovedsaklig på effektsamples og fløyte og slike ting.. De skal nemlig brukes både i prog bandet jeg spiller gitar i (effekter) og i electronica bandet mitt.. Så vet noen om noen som selger samples cder/dvder i Norge, gjerne på nett men det må være i norge.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Morn du ... de har stabel på stabel inne på http://procom.no/ i Drammen! Du får samples i bøttevis der, i bl.a AIFF/WAV som Roland'n din spiser OG f.eks formater som AUDIO, ACID, AKAI S1000, EXS24, HALION osv. for en grei penge, samt softsynther og alt annet du ellers skulle trenge. Har de det ikke, så importerer de for deg. Endret 8. januar 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Morn du ... de har stabel på stabel inne på http://procom.no/ i Drammen!Du får samples i bøttevis der, i bl.a AIFF/WAV som Roland'n din spiser OG f.eks formater som AUDIO, ACID, AKAI S1000, EXS24, HALION osv. for en grei penge, samt softsynther og alt annet du ellers skulle trenge. Har de det ikke, så importerer de for deg. 7671163[/snapback] hurra treff på første svar! regner med du kjenner til denne butikken? tok en titt på webshoppen deres og det var jo litt digge ting der på webshoppen men veit du om de har noe mer en de som ligger der under samples/loops? i selve butikken liiksom`? ellers takk for flott svar Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bare hyggelig Men nei, jeg har ikke oversikt over hva de har og ikke har på lager nå, men jeg har inntrykk av at de er veldig behjelpelige med å skaffe deg akkurat det du vil ha så fort som mulig. Så om du ikke bor i Drammensområdet, så tar du bare en telefon - de kan nemlig sakene sine der inne - så du får den hjelpen du trenger. Har kjøpt alt jeg eier og har der inne, og det skal jeg fortsette med! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Bare hyggelig Men nei, jeg har ikke oversikt over hva de har og ikke har på lager nå, men jeg har inntrykk av at de er veldig behjelpelige med å skaffe deg akkurat det du vil ha så fort som mulig. Så om du ikke bor i Drammensområdet, så tar du bare en telefon - de kan nemlig sakene sine der inne - så du får den hjelpen du trenger. Har kjøpt alt jeg eier og har der inne, og det skal jeg fortsette med! 7678976[/snapback] aha, ja men det er flott. takk for bra svar. Fant noen greier på riff sin webshop også som kanskje kunne være intresante, i og med at det er mest effekter jeg er te etter så så jeg en som heter M-Audio Liquid Cinema - Cinematic Impact, så jeg får se hva det blir til. Det jeg er ute etter er nemlig masse feite effekter som skal brukes til swosh og introer i prog rock/metal bandet mitt også masse MASSE feite effekter til electronicabandet mitt.. så jeg får se om jeg klarer å lese litt mer om hva som vil passe til mitt bruk. Tusen takk for VELDIG bra hjelp ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå