Gå til innhold

Laste ned spill til psp?

Bilge^^

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det går ann å laste ned spill til PSP. Hørte fra noen i klassen at de hadde gjort det. Men det var liksom ikke de beste og nyeste spilla. Noen som vet noe om dette? å for å si det sånn, jeg har ikke PSP selv engang. Ble bare litt nysjerrig når jeg fikk høre det. For jeg kan ikke sjønne hvordan det i hele tatt skal funke.

Dette er ikke for å oppfordre folk til å gjøre det, i tilfelle det går ann. Men vis admin ikke liker tråden, være så snill å steng denne :)

thx :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan laste ned playstation spill fra Playstation store til din PS3 og så overføre det til PSP.

7670930[/snapback]

takker for svar:) Men jeg må beklage, sjønte ikke så mye av det der. Må jeg ha PS3 for å få det til?

7670945[/snapback]

Sony jobber med at det skal bli mulig å laste ned PS1-spill direkte til PSP også.

Lenke til kommentar
Du kan laste ned playstation spill fra Playstation store til din PS3 og så overføre det til PSP.

7670930[/snapback]

takker for svar:) Men jeg må beklage, sjønte ikke så mye av det der. Må jeg ha PS3 for å få det til?

7670945[/snapback]

Sony jobber med at det skal bli mulig å laste ned PS1-spill direkte til PSP også.

7670962[/snapback]

ah! det finnes mange gode PS1 spill! <3

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg lurer på om det går ann å laste ned spill til PSP. Hørte fra noen i klassen at de hadde gjort det. Men det var liksom ikke de beste og nyeste spilla. Noen som vet noe om dette? å for å si det sånn, jeg har ikke PSP selv engang. Ble bare litt nysjerrig når jeg fikk høre det. For jeg kan ikke sjønne hvordan det i hele tatt skal funke.

Dette er ikke for å oppfordre folk til å gjøre det, i tilfelle det går ann. Men vis admin ikke liker tråden, være så snill å steng denne :)

7670923[/snapback]

Du snakker om homebrew... Altså emulatorer som emulerer gamle spill som f.eks snes spill... Men ikke snakk om spillene (iso'er), da dette er ulovlig å snakke om på dette forumet. (?)

Lenke til kommentar
Hei.

7670923[/snapback]

Du snakker om homebrew... Altså emulatorer som emulerer gamle spill som f.eks snes spill... Men ikke snakk om spillene (iso'er), da dette er ulovlig å snakke om på dette forumet. (?)

7671748[/snapback]

Ja, det er vel ulovlig å snakke om. Har sagt ifra; vist det diskuteres noe som ikke skal diskuteres, steng tråd.

Men Homebrew.. Så det er bare de gamleste spilla? Ikke tilfeldigvis Mario?

Lenke til kommentar

Homebrew kan være alt mulig rart! Det er som regel programmer folk scripter selv, som dermed fungerer å kjøre på f.eks en psp. Men, Sony lanserer jo nye firmware updates, og prøver å gjøre det umulig å kjøre slike applilkasjoner.

Dess høyere firmware, dess vanskeligere er det å kjøre homebrew...

Homebrew kan selvsagt også være Mario spillene... :)

Men også mange andre konsoller er mulig: NES, SNES, PSX, Sega, N64 osv. Gameboy spill er også mulig. Ja, det er egentlig ganske vidt med spill! :) Men som regel er det de gamle spillene. Selve homebrewen er lovlig, så du burde sjekke din pm for link til en god side, der du også kan lære litt.. Søk også på google etter "Homebrew", jeg er sikker på at du finner ut noe mer nyttig! :)

Lenke til kommentar
Homebrew kan være alt mulig rart! Det er som regel programmer folk scripter selv, som dermed fungerer å kjøre på f.eks en psp. Men, Sony lanserer jo nye firmware updates, og prøver å gjøre det umulig å kjøre slike applilkasjoner.

Dess høyere firmware, dess vanskeligere er det å kjøre homebrew...

Homebrew kan selvsagt også være Mario spillene... :)

Men også mange andre konsoller er mulig: NES, SNES, PSX, Sega, N64 osv. Gameboy spill er også mulig. Ja, det er egentlig ganske vidt med spill! :) Men som regel er det de gamle spillene. Selve homebrewen er lovlig, så du burde sjekke din pm for link til en god side, der du også kan lære litt.. Søk også på google etter "Homebrew", jeg er sikker på at du finner ut noe mer nyttig! :)

7676592[/snapback]

aha! Takker dypt for virkelig gode svar! Jeg har ikke PSP. Men brodern har en, så nå er det bare igjen å få til homebrew. Tusen takk! (=

Lenke til kommentar

7670930[/snapback]

7670945[/snapback]

7670962[/snapback]

Er dette bekreftet? Eller er det bare rykter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...