oyvjorge Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har en Dell P3 550 og har fått vite (her på forumet) at den ikke kan overklokkes uten å skifte hovedkort. Men jeg kan kanskje tenke meg å gjøre det, ev. bare bytte prosessor. Jeg er klar over at jeg ikke får full uttelling av prosessoren uten å bytte kortet også. Hvor hurtig prosessor (hvilken ?) er det noe vits i å sette inn i maskinen uten å bytte kort ? Hvis jeg bytter kort , Hva slags kort passer inn i denne maskinen ? Her er det som sitter i fra før: Hovedkort egenskaper Hovedkort ID 4S4EB2X0.10A.0026.P08.9911051136 Hovedkort Intel Seattle II SE440BX-2 Front side buss egenskaper Bus type Intel GTL+ Bus bredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 100 MHz Effektiv klokkehastighet 100 MHz Båndbredde 800 MB/s Minne buss egenskaper Bus bredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 100 MHz Effektiv klokkehastighet 100 MHz Båndbredde 800 MB/s Hovedkort fysisk informasjon CPU sokler 1 Ekspansjons sokler 2 ISA, 4 PCI, 1 AGP RAM sokler 3 DIMM Form faktor ATX Hovedkort størrelse 200 mm x 300 mm Hovedkort chipset i440BX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå