Gå til innhold

Grippers, kjøpe hvor? Hvordan trene?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Noen steder hvor man kunne fått testet hva grepsstyrken sin ligger på?

Hvor lenge varer denne pakken med chalk?

Hvis jeg brukte den oppskriften som databamse kom med her tidligere (side 7) tror jeg at jeg ligger på Trainer nivå.

Men er det lurest å kjøpe de som er inni mellom?

Kommer ihvertfall til å kjøpe Trainer,1,2 og kanskje 3.

Tanker om dette?

Er denne boken nødvendig?

8252665[/snapback]

www.gripboard.com er en begynnelse (Var det dette forumet du tenkte på Dagon!?!) for dem som virkelig er interessert. www.mashmonster.com er for dem som vil sertifisere seg på mashmonster gripperne, der kan man teste grepsstyrken sin. Og man kan jo også sertifisere seg hos Ironmind.com når man har klart enten 3 eller 4. her finner du KTA programmet (men det er ikke gratis :( ), det er et kjent program som er brukt blant annet av Heath Sexton, jeg hadde det en gang i tiden, men borte ble det da jeg formatterte :D

Her kan man kjøpe forskjellige grip t-skjorter, for dem som er interessert. Og her finner du den offisielle Captains of Crush sangen :!:

Den pakken med chalk varer lenge. Du trenger ikke flere enn én slik boks. Jeg har ennå ikke brukt opp en av brikkene engang, og det er åtte brikker i denne boksen. :)

Når det gjelder de gripperne inni mellom, så tror jeg du kan droppe 1.5 hvis du absolutt vil spare penger, men det er ikke dumt å kjøpe den, for hvis du skulle være uheldig å slite med 2 så er det greit å ha den på 1.5.

Jeg anbefaler at du kjøper 2.5 på det sterkeste, det er så sinnsyk forskjell fra 2 til 3.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, den COC-sangen var forferdelig :p

Den var litt slappy for å si det mildt, men jeg tok den med i tilfelle..På slutten av sangen nevnes de fem som er sertifisert på fireren, Samuelsson nevnes bl.a. Hvis en av dere skulel være så heldig å en gang sertifisere dere på fireren, så kanskje dere får navnet med i sangen heh. Men, bare de med stålvilje kommer dit. Grunnen til at så få folk er sertifiserte er fordi folk tror de ikke er fysisk istand til å klare det, og da skjer det bare ikke. Det fysiske følger det mentale. Bare man har stålvilje (Ironmind :cool: ) så når man målene, Jeg vet at jeg kommer til å nå målet, men det vil ikke skje i år, det har jeg innsett. Det er altfor langt dit. Men 3 vil jeg klare i år, og hvis jeg er heldig kanskje jeg klarer 3.5 i slutten av året.

Jeg tror ikke det var gripboard jeg mente, jeg kommer ikke inn der. Husker jeg var inne å leste litt på det forumet jeg fant.

8254580[/snapback]

hvis du kommer på det så... :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Redline: Riktig!

Databamse:

Regner med det er lett å ta en kikk på f.eks Samuelsson, også tenke: "fy faen, må man være så svær og sterk for å lukke 4ern, da driter jeg bare i det!"

Men med stålvilje så har jeg også tru på at "vanlige folk" kan klare det iløpet av en del år. Men da må man vel spise bra, og kanskje trene vanlig styrketrening ved siden av? Ser egentlig ikke for meg at en 60-70 kilos kar skal klare å lukke nr 4.

Lenke til kommentar
Men med stålvilje så har jeg også tru på at "vanlige folk" kan klare det iløpet av en del år. Men da må man vel spise bra, og kanskje trene vanlig styrketrening ved siden av? Ser egentlig ikke for meg at en 60-70 kilos kar skal klare å lukke nr 4.

8257300[/snapback]

Kanskje hvis man samler alle musklene i skuldre armer og mest i underarmene. Han ene duden som har klart CoC 4 ser jo helt føkka ut pga de store underarmene og resten av kroppen som ikke er like godt utviklet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ordrebekreftelsesmail hvor ups hadde en link til sporingssiden. Der kunne jeg følge med hvor pakken var hen til tider. Jeg tror jeg husker løypa ennå, den har sikkert ikke forandra seg noe særlig. Men den gikk fra California til Kentucky, fra Kentucky til Koeln i Tyskland og deretter til Gardermoen for så å komme hit på døra med bil.

Og det tok bare et par dager med meg, utrolig nok. Prøv her, men du må jo ha sporingsnummeret selvfølgelig :p

Du bestilte den 22 Mars. Da er det åtte dager siden. Jaja, sikkert like rundt hjørnet. Får håpe ikke påsketida gjør ting verre.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Så sant pakken er sendt fra usa, så tviler jeg på at pakken har satt seg fast på et eller annet postkontor i kentucky eller Tyskland, så ineffektiv er ikke ups, dem har nok en slags leveransegaranti innenfor en viss tid, så at den sitter fast i tollen er større sannsynlighet, så pakken er sikkert allerede kommet til landet. Jeg tviler på at pakken har satt seg fast over atlanterhavet :D

Lenke til kommentar

Tror det blir innkjøp av Coc no 1, 1,5, 2, 2,5, chalk og et ironmind egg.

Kjøper 3 3,5 og 4 den dagen jeg kommer så langt.

Hmm så det nå... 366kroner i frakt , da blir det 1500 kroner tilsammen. Da får vi vel vente til neste måned.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Min mor hadde visst allerede hentet pakken på postkontoret og betalt tollgebyret et par dager før mitt forrige innlegg (hadde akkurat kommet hjem på ferie da jeg skrev forrige innlegg). Rask levering og tollbehanling :thumbup:

Er litt misfornøyd med hva jeg klarte (tar bare nr 1), men satser på litt fremgang. Må lese treningsprogram nå :)

Lenke til kommentar

Surfet litt hos Mobeck, og kom over denne. Når man ser sånne ting på forskjellige webshopper får man et lite kick, for det er alltid interessant med produkter i kategorien man er interessert for, men så ser jeg på prisen og navnet på produktet; HANDGRIPS STRONG :rofl: Jeg lurer på hvor "STRONG" den er. 49,- for et par slike.

Er det forresten noen som har klart å reppe coc #2 ennå? Evnt. reppet HeavyGrips 200? :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor "STRONG" den er. 49,- for et par slike.

8329320[/snapback]

Vekt: 0,22kg. Hm, jeg tviler på at man må være så utrolig sterk for å klare null komma tjueto kg.

Er det forresten noen som har klart å reppe coc #2 ennå? Evnt. reppet HeavyGrips 200? :hmm:

Jeg har jo som sagt klart Heavygrip 200. Tar den ganske lett nå, selv om jeg ikke har trent noe særlig den siste tida.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor "STRONG" den er. 49,- for et par slike.

8329320[/snapback]

Vekt: 0,22kg. Hm, jeg tviler på at man må være så utrolig sterk for å klare null komma tjueto kg.

Jeg har jo som sagt klart Heavygrip 200. Tar den ganske lett nå, selv om jeg ikke har trent noe særlig den siste tida.

8329627[/snapback]

Det produktet fra Mobeck var litt ironisk fra min side. Det som er "strong" for normale folk, er ikke strong for Captains of Crush brukere :) eller HeavryGrips brukere. 0,22 kg er nok bare vekta på gripperne, ikke motstanden på dem.

Ja jeg husker du sa du har klart 200, men om du har klart å reppe den flere ganger etter hverandre? Klarer du det? Er du lei treningen? Lurer på hvordan det går med trådstarter, har ikke hørt fra han på lengelenge.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...