Gå til innhold

Grippers, kjøpe hvor? Hvordan trene?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oi, UPS er jammen raske.

Pakken ble levert på et postkontor der klokka 19.00, så var den innom flere plasser gjennom natten og ble sendt til Köln i Tyskland klokka 05:00, der var den klokka 19.00 i går, og i natt kom den til Osla og jeg får den idag kanskje. :green:

Lenke til kommentar
Oi, UPS er jammen raske.

Pakken ble levert på et postkontor der klokka 19.00, så var den innom flere plasser gjennom natten og ble sendt til Köln i Tyskland klokka 05:00, der var den klokka 19.00 i går, og i natt kom den til Osla og jeg får den idag kanskje. :green:

7695483[/snapback]

Jeg fikk dem ihvertfall samme dagen dem ankom Oslo, Gardermoen. Min ble også sendt til Köln i Tyskland. Sikkert standard rute til Europa at ting går innom Tyskland først.

 

Her kan du se hvor langt jeg er kommet på CoC no. 3. Ennå et stykke igjen, men tipper jeg kanskje klarer den om 1 måned.

 

post-104690-1168530348_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:dribble: UPS er jammen raske! Pakken ble sendt i går og ble sendt gjennom hele USA, Köln, Danmark, Oslo og så opp til Trondheim!

 

Men de var jammen steinharde, har nok ikke trent grepet noe særlig før så er vel ikke så rart. Klarte ikke å lukke nr. 1, men Sport og Trainer gikk greit.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
:dribble:  UPS er jammen raske! Pakken ble sendt i går og ble sendt gjennom hele USA, Köln, Danmark, Oslo og så opp til Trondheim!

Det var jammen raskt. Utrolig at den pakken har reist halve kloden (nesten??) på så kort tid.

 

Men de var jammen steinharde, har nok ikke trent grepet noe særlig før så er vel ikke så rart. Klarte ikke å lukke nr. 1, men Sport og Trainer gikk greit.

7699015[/snapback]

Ja dem er harde :D

 

Ser frem til en update fra din side når du kommer deg videre.... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ble vel 1050,- for 6 stk. og frakt. Har ikke betalt noe toll enda. :hmm:

7700064[/snapback]

Har du ikke fått noe enda tror jeg du slipper unna. Noen folk på hockeylaget som bestillte køller fra USA og noen ganger var det surr i systemet, så de slapp tollen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Får håpe på det. :green: UPS-fyren sa jeg slapp toll hvertfall, men jeg tenkte at det kom brev i posten senere.

Men kom på nå at UPS legger vanligvis ut for toll så betaler du det når de leverer pakken.

Lenke til kommentar

Ja, Trainer kan være greit å ha. Men siden han allerede har bestilt så får han heller jobbe med eneren til han klarer den. Det skal gå rimelig fort å ta den. Jeg kan legge ut en logg over mine egne:

 

Jeg fikk mine grippere levert den 2 oktober 2006 kl 18:36 og den kvelden begynte jeg treningen min. Jeg klarte ikke å lukke eneren verken med venstre eller høyre hånden, men jeg klarte å lukke Traineren.

 

Den 6 oktober 2006 kl 11:20 klarte jeg å lukke eneren for første gang med høyre hånden. 4 dager etter jeg fikk gripperne.

 

Den 20 oktober 2006 klarte jeg å lukke toeren for første gang med høyre hånden. 14 dager etter jeg klarte eneren for første gang.

 

Den 31 desember 2006 klarte jeg å lukke toeren for første gang med venstre hånden, over 2 måneder senere :( Men nå er jeg høyrehendt og jeg tror heller ikke jeg trente veldig seriøst med venstre hånden. Det kan lønne seg å trene den seriøst like mye. Hvis den er svakere enn høyre hånden, anbefaler jeg at du dobler treningen på venstre i forhold til høyre en stund til den tar igjen høyre hånden i styrke.

 

Og her sitter jeg idag, 3 måneder (og 11 dager??) etter jeg fikk gripperne mine. Jeg klarer nå å reppe toeren 11 ganger med høyre hånden, eneren har jeg reppet 25 ganger med høyre hånden sist gang jeg sjekket. Må vel teste på nytt snart.

 

EDIT: Nå klarer jeg 29 reps på høyre og 10 på venstre med eneren.

 

Og så har jeg tatt eneren med to fingre da, pekefinger og langefinger. Det høres kanskje tungt ut, men styrken kommer fort. :) Bare for å gi en pekepinn til dem som nettopp har begynt. Noen kan kanskje klare å gå frem fortere enn meg, og noen klarer eneren første dagen dem får gripperne, andre ikke. Men uansett, så vil den komme relativt fort uansett. Snakk om noen dager. :w00t:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...