lykkeliten Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Er på jakt etter nytt kamera og har funnet ut at prisene i USA er langt lavere en her hjemme. Har funnet er Canon S40 til 344$ her; http://store.yahoo.com/royalcamera/s4040megdigc.html Noen som har erfaringer med denne butikken, eller andre erfaringer med å bestille fra USA som kan være kjekt å vite om?? Lenke til kommentar
olary Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Lurer litt på dette jeg å. Prisene er veldig my lavere der.. men så ser det ut til at frakta blir veldig dyr. ca 90$!!! og det ødlegger mye... men er det noen som vet om noen butikker som sender billigere?? Lenke til kommentar
pazuzu Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har bestilt masse dvd'r (Amazon.com) + masse klaer.. har ikke hatt noen problemer.. vet ikke hvordan dette blir med et kamera men.. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Bestillte akkurat varer fra L.A. Fikk leveringsbekreftelse 2 dager etter, frakt kom på 29,95 dollar, greit nok for meg det. Lenke til kommentar
olary Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvilken nettbutikk fikk du frakta til ca 30??? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå