Pysj Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nokias lanserte i dag en splitter ny 3G-telefon i kamskjellsformat. Les mer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Syns den var stygg,rzr telefoner er runde i kantene denne var mer firkanta minner litt om volvo 240 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Men kjører den på samme Symbian plattform som Nokia N95? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Syns den var stygg,rzr telefoner er runde i kantene denne var mer firkanta minner litt om volvo 240 7670894[/snapback] Jeg synes den så helt konge ut! (og det gjør 240 også) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ehm... batterilevetiden utelukker denne for meg.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Batteri: Tale: 2 timer. Hviletid: 8,5 døgn (3G), Tale: 2,75 timer. Hviletid 8,5 døgn.Jeg la ikke merke til dette før Carnifex nevnte det. Kan Nokia virkelig skryte av å ha laget en tynn Symbian-telefon uten kompromis når batteriet er mer søppel enn på klossete N73? Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Synes de skal ha skryt for å ha pakket s60 inn i den der. Hadde kansje vært bedre med seies40, men jeg synes den var aktuell uansett dårlig batteritid. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Veldig pen telefon, men jeg ble som andre skuffet over batteritiden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Flott telefon, og series 60 OS er en god nyhet som gjør telefonen kraftig med mange muligheter. Batterilevetiden er dog et problem som vil begrense salget av denne. Litt mykere kanter hadde også vært å foretrekke, den så litt for hjemmesnekret ut. Men ellers et skritt i riktig retning, jeg er fan av stor skjerm i tynn kamskjell, da det beskytter skjermen godt. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Heia Nokia! Ser deg i to-tia! Endret 8. januar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ser interessant ut denne da! Endelig har Nokia klart å lage en tynn telefon Not bad.. Det at den er en symbian telefon er heller ingen minus! Så for ikke å snakke om skjermen 2,4".. Er det ikke det samme som på N73? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Batteritiden ser dårlig ut på papiret, men jeg har en mistanke om at den yter bedre i forhold til oppgitt tid i forhold til Sony Ericsson, som pleier å oppgi rause batteritider. Jeg har hatt flere SE-modeller der batteritidene er langt fra de oppgitte. Men uansett burde Nokia fått til noe sprekere. Denne telefonen bruker sikkert godt med strøm, ut fra spesifikasjonene å dømme. Også for meg vil en slik telefon, med slike batteritider, være uaktuell. Lenke til kommentar
baahhh Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ut fra bilde i artikkelen må dette være en av de mest skamløse ripoff jeg noen ganger har sett, sitter med en V3 ved siden av med nå og jeg må bare le, er det mulig………….? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg