Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Forskjell på Ripped Fuel og Rippe Fuel extreme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen er at Ripped Fuel Extreme inneholder en del andre urter som man ikke finner i den orginale Ripped Fuel, og i tillegg er det mye mindre efedrin i Extreme enn i den vanlige.

Extreme inneholder også Aspirin som er et av de tre hovedstimulantene som finnes i ECA stacker, så dette er en ekte ECA stack, noe faktisk ikke vanlig Ripped Fuel er.

Citrus aurantium er et av de nye stoffene man finner i Extreme, og de sier at den skal ha mye den samme virkningen som efedrin, men uten mange av bivirkningene. Problemet er bare at det så langt er nesten ingen seriøs forskning på akkurat denne stimulanten, så det meste er teoretisk for å si det enkelt.

For å si det på en annen måte så har Ripped Fuel garantert virkning, mens Extreme flyter for det meste på en hype bølge.

Siden begge disse merkene inneholder efedrin så står de også på dopinglisten. Du bør også vite at efedrin ikke er noe man skal leke med. Efedrin virker på den måten at den øker hjerteslagfrekvensen, øker stoffskiftet og du får mer energi - kort og godt noe som gjør at man bruker mer energi.

Du må også være klar over at det er en del bivirkning tilknyttet dette. Dersom du har hjerteproblemer eller uregelmessig hjertefrekvens, så må du aldri finne på å bruke noe sånt som dette.

Negative ting med Ripped Fuel / Extreme :

- øker hjertefrekvensen

- man kan få uregelmessig hjertefrekvens (sjeldent, men bør nevnes likevel)

- hodepine, uvel i magen, kvalm

- kan ødelegge nattesøvnen (spesielt dersom du tar det sent på kvelden)

- kan bli veldig rastløs

Dersom du skal bruke noe sånt som dette så bør du lese nøye på pakningen! I tillegg så bør du begynne veldig forsiktig rett og slett for å sjekke hvordan du reagerer på det. I utgangspunktet er ikke dette noe spesielt farlig, men alle er forskjellig, og dersom du har dårlig helse eller andre problemer / intoleranser som du kanskje ikke er klar over, så er det bedre å være føre var.

Begynn med én pille, ikke følg det som står på boksen enda. Se hvordan du føler deg. Dersom du blir dårlig så slutter du der, hvis ikke kan du prøve to neste dag.

Lenke til kommentar

takk for gode råd.

Jeg har brukt rød Ripped Fuelen tidligere og så Ripped Fuel Extreme da jeg søkte litt om det på nettet tidligere idag. hadde ikke sett den før og kunne ikke lese noen større forskjeller på de frra de nettsidene jeg kom over.

Der jeg pleier å kjøpe Ripped Fuel hadde det ikke innee for øyeblikket så jeg får smøre meg med tålmodighet enn så lenge.

Lenke til kommentar

@ Frosten: Hvordan vet man hvorvidt man har uregelmessig hjertefrekvens og/eller andre hjertefeil eller ikke? Skal man bare gamble på at man ikke har det? Tror nok ikke jeg kommer til å prøve noe sånt, fordi man rett og slett kan dø av det hvis man er litt uheldig med genene.

Lenke til kommentar
@ Frosten: Hvordan vet man hvorvidt man har uregelmessig hjertefrekvens og/eller andre hjertefeil eller ikke? Skal man bare gamble på at man ikke har det? Tror nok ikke jeg kommer til å prøve noe sånt, fordi man rett og slett kan dø av det hvis man er litt uheldig med genene.

7674778[/snapback]

hvis du har prøvd svakere ting som Red Bull eller lignende tror jeg du ville ha vist det. Hvis det er hjerteproblemer i familien (som ofte er arvelig) er dette en indikasjon på at du bør ligge langt unna dette. effedrin er ganske vanedannende så en bør derfor passe seg når en bruker ting som dette. totalt sett blir det en helhetsvurdering hvor en veier de positive tingene opp mot de negative konsekvensene og som Frosten sa så er det endel negative sider ved å bruke slike ting.

Lenke til kommentar
Red Bull inneholder vel ikke effedrin? Er ikke det bare sukker, koffein og taurine som gir "kicket"?

7677793[/snapback]

det gjør det ikke, men det inneholder en god posjon koffein. Jeg tar høyde for at det er mange som ved en eller flere anledninger har prøvd/brukt red Bull. Poenget mitt var at hvis du fikk hjertebank og lignende av dette produktet bør du iallefall ikke gå videre til Ripped Fuel.

Lenke til kommentar
Red Bull inneholder vel ikke effedrin? Er ikke det bare sukker, koffein og taurine som gir "kicket"?

7677793[/snapback]

det gjør det ikke, men det inneholder en god posjon koffein. Jeg tar høyde for at det er mange som ved en eller flere anledninger har prøvd/brukt red Bull. Poenget mitt var at hvis du fikk hjertebank og lignende av dette produktet bør du iallefall ikke gå videre til Ripped Fuel.

7677821[/snapback]

Det kan jeg være enig i. Men en kopp kaffe inneholder mer koffein enn en boks med red bull.

Lenke til kommentar

Vanligt starkt kaffe 800 mg/l Kopp, 15 cl 120 mg

Koffeintabletter 100 mg/styck 1 tablett 100 mg

Red Bull 320 mg/l Burk, 25 cl 80 mg

Svart Te 400 mg/l Kopp, 20 cl 80 mg

Amerikansk Jolt Cola 200 mg/l Burk, 33 cl 66 mg

Svagt kaffe 400 mg/l Kopp, 15 cl 60 mg

Svensk Jolt Cola 150 mg/l Burk, 33 cl 50 mg

Coca Cola 135 mg/l Burk, 33 cl 45 mg

Grönt Te 200 mg/l Kopp, 20 cl 40 mg

Vicks Red Energy 25 mg/tablett 1 tablett 25 mg

BTW hvor for tar du Ripped fuel? Og jeg veit hva det er og hva det gjør.

Lenke til kommentar

Bruker du det får å slake deg, eller bruker du det får å ta av de ekstra tunge siste kiloene får i bli rippet? Hvis ikke dette er tilfelle tror jeg du vil ha mye mer ut av å gå 5 min ekstra, så sparer du de pengene. Hvis du ikke ligger på et bra kcal underskudd vil ikke disse pillene ha noe særlig merkbar effekt.

Lenke til kommentar
Bruker du det får å slake deg, eller bruker du det får å ta av de ekstra tunge siste kiloene får i bli rippet? Hvis ikke dette er tilfelle tror jeg du vil ha mye mer ut av å gå 5 min ekstra, så sparer du de pengene. Hvis du ikke ligger på et bra kcal underskudd vil ikke disse pillene ha noe særlig merkbar effekt.

7680159[/snapback]

jeg bruker det som supplement til svømming for å gå raskere ned i vekt. Som du sier så kunne jeg sikkert svømt litt raskere og litt lenger for å forbrenne mer kallorier men ved å bruke Ripped Fuel er dette en prosess som går mye raskere.

Lenke til kommentar
Gjør det naturlig, ikke med produkter som kan være skadelige.

Ta heller en kaffekopp og grønn te før svømming og pøs på med sterkt krydder på maten din, dette vil øke forbrenningen din en del.

7680732[/snapback]

Second that. Jeg skal også ned en del i vekt frem mot sommeren. Men jeg synes risikoen ved å ta effedrin blir for høy i forhold til gevinsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...