enden Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jørgen: Du burde lage en artikkel med foto av skjermer med blank og matt overflate i ulike situasjoner. 7675418[/snapback] Uff, det er så deprimerende arbeid... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) S-PVA , hva innebærer det, og er det i tilfelle å foretrekke fremfor S-IPS? Edit: LEIF! gå din vei. Endret 9. januar 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ohh... Lekkert.. *sikle* Spørs om eg ikkje må selge min nye 22" fra Samsung og kjøpe denne i steden? 27" dataskjerm? Det hadde vert tøft det.. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som vet noe mer om lanseringsdato på denne skjermen? Kommer den til Norge i februar mon tro? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det noen som vet noe mer om lanseringsdato på denne skjermen?Kommer den til Norge i februar mon tro? 7924806[/snapback] Jeg har feed på den på prisguiden, får varsling på mail så snart en norsk butikk kommer med en pris. Bruk prisguiden du også. Hvis du driver å sjekker ofte, så informer om at den har kommet i denne tråden. Så får jeg det med meg jeg også. Evt send pm Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som leser koreansk? her er en test av skjermen (endel bilder og): http://www.monitor4u.co.kr/review/review4u...nt.asp?idx=1238 Her er et annet forum som virker ganske oppdatert på denne skjermen: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1153488 Etter hva jeg leser, så ser det ikke ut som vi får se denne før tidligst neste mnd Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er det noen som vet noe mer om lanseringsdato på denne skjermen?Kommer den til Norge i februar mon tro? 7924806[/snapback] Jeg har feed på den på prisguiden, får varsling på mail så snart en norsk butikk kommer med en pris. Bruk prisguiden du også. Hvis du driver å sjekker ofte, så informer om at den har kommet i denne tråden. Så får jeg det med meg jeg også. Evt send pm 7931400[/snapback] Vel, nå er langt fra alle webbutikker i norge registrert i prisguiden. Er mange som ikke vil betale for å stå der. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) koster det penger? Hvem er det som ikke er der? Kan jeg bare glemme å sende inn tips fra butikker som ikke betaler til "tilbakemeldinger på prisguiden"? Prøver å la være å tenke på 275T, men jeg har virkelig lyst på den skjermen. Endret 15. februar 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 koster det penger? Hvem er det som ikke er der? Kan jeg bare glemme å sende inn tips fra butikker som ikke betaler til "tilbakemeldinger på prisguiden"? Prøver å la være å tenke på 275T, men jeg har virkelig lyst på den skjermen. 7952333[/snapback] Det koster litt penger ja, tror butikkene betaler pr klikk som havner hos dem ...og den skjermen vil jeg og ha -helst i går Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Man må betale for å stå i prisguiden ja. Pr klikk med prisguiden som refferer er helt korrekt. Ergo er du en veldig ivrig prisguide bruker uten å kjøpe noe og klikker deg mye inn på butikken så må butikkene betale for det. Endret 15. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da var det dukket opp en pris i prisguiden, men ingen leveringsdato. Det var litt av en pris 13035,- på PS Data. Håpet på max 8000,- jeg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det er omtrent samme startprisen som 24" hadde i sin tid, så det er ikke en urimlig startpris. Lenke til kommentar
LandeTLS Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Denne så jo extremt freesh ut 6ms på 1920 x 1200 wow men er litt skeptisk til kontrast ratioen på 3000:1(tilsvarer vel ca. 25000:1 dynamisk ) Er rimelig sikker på at den skal vere effektiv, (altså ikke dynamisk sort/hvitt) siden samsung pleier jo å oppgi effektiv kontrast på sine monitorer tror jeg da...på en annen side er 2000:1 det høyeste jeg har sett en LCD ( sharp sine' 40''+ hi-end modeller) men hvis det er sant, da er den jo konge >>>>>O-- (ChrG som løper til butikken) .........(@) + Er litt lat av meg , er det noen som vet om den støtter HDCP?? Endret 31. mars 2007 av ChrG Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da var prisen kommet under 9000,- -og jeg sitter med en fremfor meg :!: Denne skjermen er bare helt konge! Jeg bestillte denne fra Stretto en mandag og hadde den på døren onsdag, og dette var uken før jul! -dette var min julepresang til meg selv, hehe. ANBEFALES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå