RamGuy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har "Kingston ValueRAM DDR2-533 2048 MB (2x1024)".. De er jo helt "plane", ingen kjølerribber eller noe på dem.. Burde jeg anskaffe noen form for ribber eller noe til dem? Noen anbefalinger til hvilke? Og skal jeg da bruke en liten klump kjølepasta hver av "brikkene" på kortene? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvis du ikke overklokker trenger du ikke. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du trenger nok ikke kjøling på de nei de takler det fint, så lenge du ikke overklokker så mye, og du ikke rører volten. Skal du overklokke kan du sette en vifte til å blåse på minnebrikkene Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ... men HVIS du skulle trenge det, så kan jeg varmt (eller kaldt ) anbefale Thermaltake Cyclo (kan få kjøpt på psdata.no). Denne ser dritstilig ut (masse lys) + den er ganske stor, så den kjøler opp til 4 RAM-brikker. TT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå