Gå til innhold

Hundemodell i Operation Flashpoint

Anbefalte innlegg

Sjekk denne guard dog modellen, ikke laget av meg.

Guard dog

Så prøvde jeg å sprenge den i lufta med 3 Satchels..

Men den er klassifisert som object (eller superdog)

Skal bli fett når noen animerer den! Tenk dere oppdrag hvor du får vaktbikkjer i hælene! LOOL

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-25 21:16 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-25 22:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Skal bli fett når noen animerer den! Tenk dere oppdrag hvor du får vaktbikkjer i hælene!

Hadde vært artig ja, men desverre så går det ikke. Dette har de "lærde" mod'ere diskutert opp og ned i mente og de har alle kommet frem til at det ikke er mulig å legge til animerte dyr. Dette har noe med hvordan BIS har programert spillet å gjøre... :sad:

Men utvilsomt en ny vri... :smile:

Kanskje vi får se det i Operation Flashpoint 2? (om/hvis/når det kommer)

Bravo 2 Six, OUT!

Lenke til kommentar

Aldri si aldri. Noen holder på å lage mechs som kan kontrolleres i OFP, seriøst! Men de har store problemer, ja.

Angående OFP 2 - vi har nå sett OFP 1985, etterfulgt av Resistance som tar plass før 1985 campaign. Personlig synes jeg vi har fulgt historien langt nok, det er som to store filmer. Så et nytt spill, en ny historie, vil absolutt være velkommen. Gjerne rundt samme tid, men såvidt jeg vet blir Indpendence Lost av nyere dato.

Det er altså Independence Lost, ikke "Freedom lost" :smile:

Grafikkmessig vil det bli bedre enn OFP 1985 og Resistance i og med at det visstnok skal brukes en del VBS modeller der (Virtual Battle System, brukes av det Amerikanske forsvaret for trening av soldater). Vi ser allerede minst en eller fler VBS modeller i Resistance. Husker ikke hvilke, men minst ett av våpnene er hentet fra VBS, noe man kan se i filene.

OFP er og blir knallbra. Har nettopp joinet SWAF. Jeg har ikke fått unna boot camp training ennå, men sikret meg førsteplass på lista i pistol DM :grin: Endelig kom all bruken av iron sights til gode. Har bare såvidt prøvd team flag fight og coop, dreit meg lodrett ut alle gangene så langt (har ikke spilt OFP i MP særlig mye), men det kommer seg.

Har noen forresten prøvd Tournament? Det er moro, dueller og veddemål! Se etter Tournament i server lista. En smått genial ide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...