TAAB Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann. Har Xp pro sp2, og hver gang jeg prøver å innstallere Office 2000 får jeg feilmeldingen "Command line option syntax error. Type Command /? for Help." Teksten linken peker til sier "This error occurs when you install Office 2000 from a source that contains spaces in the path name. For example, if you install from a server named "\\myserver\Office 2000 Setup", you receive the error." Greit nok, men hva gjør jeg skal innstalere fra en cd? Setter pris på om noen kan lose meg gjennom dette Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Prøvd å kopiere innholdet på CD-en inn på en mappe på harddisken din? For så å installere derifra. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Trenger du Serie koden? Jeg har den liggende her hjemme. Cd`en må du nok få skaffet eller lastet ned, men jeg har serie koden Ano ^ Lenke til kommentar
tfw Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kansje du har feil cd-key? Serial key: B8B2G-3J4GP-R27RB-8Y848-QYGYM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå