Howard Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Toshiba har lansert en HD DVD-brenner for PC-bruk, som støtter lesing og skriving av et bredt utvalg platestandarder. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det ikke forskjell på skrivehastighet for CD, DVD og HD-DVD? Hvis f.eks 1x CD er mye tregere enn 1x DVD, så blir sammenligningen med 1x HD-DVD og 8x DVD litt søkt. 1x HD-DVD kan for alt jeg vet vært høyere enn 8x DVD.. Noen som vet noe mere konkret om dette? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det ikke forskjell på skrivehastighet for CD, DVD og HD-DVD?Hvis f.eks 1x CD er mye tregere enn 1x DVD, så blir sammenligningen med 1x HD-DVD og 8x DVD litt søkt. 1x HD-DVD kan for alt jeg vet vært høyere enn 8x DVD.. Noen som vet noe mere konkret om dette? 7670390[/snapback] Jeg tror det er 36 mbps som er 1x, mao 4.5 Megabyte i sekundet. AtW Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Må jo nesten ha den Må skrikke når den er å finne i butikkene. Ellers, for å kunne se HD-DVD filmer. Hva er hardware-kravene? Man trenger et skjermkort med hdcp? Holder Geforce 6600le? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Venter heller på en combi Blueray/HD DVD sak Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg kommer nok også til å vente til det kommer en andregenerasjons kombi-CDRW/DVD±RW/HD DVD/Blue Ray-brenner. Til under 2000 kr. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Må jo nesten ha den Må skrikke når den er å finne i butikkene. Ellers, for å kunne se HD-DVD filmer. Hva er hardware-kravene? Man trenger et skjermkort med hdcp? Holder Geforce 6600le? 7670461[/snapback] Vel, min PC klarer det iallefall(se profil). Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg blir også en av de som venter til en får kjøpt kombi-brennere. Har ikke plass til å ha to-tre stykk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor blir denne av? Er ikke i prisguiden... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er en HD-DVD brenner i prisguden...se om du finner pris på modellen på www.prisjakt.nu, da har du omtrentelig Norsk pris (+200,- ca.) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fant den i prisguiden, men var ingen som hadde den inne. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 kan hende den må spesial bestilles... BluRay er jo utbredt da og har mere lagringsplass... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Anser HD DVD som et bedre alternativ enn Blu-Ray. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Anser HD DVD som et bedre alternativ enn Blu-Ray. Og jeg motsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå