Bunder Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Vurderer virkelig å skaffe meg denne. Akkurat fått god-studielånet og har endel penger til overs fra før. Kommer til å bruke den til dvd og xbox. Noen som har lest noe om den til bruk med konsoll? Vet du sånn ca. hvor lang tid det tar før du får den du som hadde bestillt =) Og forresten.. På Komplett står det 'PC-grensesnitt VGA (HD-15), HDMI' mens på Hardware.no-prisguiden står det 'Kontakter: DVI-Digital, HDMI' ? Og selvf. skal jeg koble PC'n til den. Og laptopen min har bare vga ut, men planlegger å få frakta den stasjonære opp til hybelen min i nærmeste framtid. Endret 9. januar 2007 av Bunder Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg bestilte i går kveld fra Komplett og varen ankom omlastningsterminalen i Oslo ca kl 17 i dag. I følge Posten så blir den kjørt hjem til meg på døra i morgen kveld. Så Komplett er kjappe med å få ut varene Kommer tilbake med litt feedback og bilder på hvordan den takler TV-signaler og DVD + kanskje en liten titt på PS2. Har dessverre ikke X360... Følg med Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg bestilte i går kveld fra Komplett og varen ankom omlastningsterminalen i Oslo ca kl 17 i dag. I følge Posten så blir den kjørt hjem til meg på døra i morgen kveld. Så Komplett er kjappe med å få ut varene Kommer tilbake med litt feedback og bilder på hvordan den takler TV-signaler og DVD + kanskje en liten titt på PS2. Har dessverre ikke X360... Følg med 7684439[/snapback] Flott, ser fram til din vurdering!! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vurderer virkelig å skaffe meg denne. Akkurat fått god-studielånet og har endel penger til overs fra før. Kommer til å bruke den til dvd og xbox. Noen som har lest noe om den til bruk med konsoll? Vet du sånn ca. hvor lang tid det tar før du får den du som hadde bestillt =) Og forresten.. På Komplett står det 'PC-grensesnitt VGA (HD-15), HDMI' mens på Hardware.no-prisguiden står det 'Kontakter: DVI-Digital, HDMI' ? Og selvf. skal jeg koble PC'n til den. Og laptopen min har bare vga ut, men planlegger å få frakta den stasjonære opp til hybelen min i nærmeste framtid. 7684161[/snapback] Den har VGA som jeg har sagt før i tråden. Lenke til kommentar
Rolexander Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva med døde pixler? Siden skjermen er billig, er ikke risikoen større for å få en skjerm med døde pixler? Og døde pixler er vel ikke gyldig reklamasjon.. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 døde pixler kan du like gjerne få på en tv til 40 000...... Og jo, døde pixler er en garanti sak, men ikke kun for 1 død pixel, har noe med hvilken farge og hvor mange det er. Hvis jeg ikke husker helt feil så tilsier vel iso standarden for det rundt 7-8 sub pixler? Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har ikkje samsung 100% pixelgaranti på sine skjermar? Her står det at dei har denne garantien for Sør-Korea, men at dei ikkje har ekspandert til andre delar av verden enno (artikkel frå 2004): http://www.appliancemagazine.com/news.php?...&zone=0&first=1 Her er ein annan artikkel: http://www.proconsult.dk/nyheder/nyhed_147.html Nokon som veit? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kanskje det er svar å få i dette dokumentet? Klarer ikke helt å tyde hva alt betyr. Noen som kan "oversette"? Finnes det en slik garanti? http://www.samsung.com/no/support/guarante...t_pixelspec.pdf Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kanskje det er svar å få i dette dokumentet? Klarer ikke helt å tyde hva alt betyr. Noen som kan "oversette"? Finnes det en slik garanti? http://www.samsung.com/no/support/guarante...t_pixelspec.pdf 7688336[/snapback] Ser ut til at det dokumentet gjeld LCD monitorar til PC. Eg har sjølv den eine modellen, 193P Plus Silver. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Gjelder det kun monitorer til PC da? Slik jeg tolker det så gjelder det en del PC'skjermer, men i hovedsak LCD-TV'er? Eller er det bare jeg som tolker dokumentet feil? 40" PC skjerm er vel ikke helt "normalt"? Ser Komplett har en 40" PC-skjerm fra Samsung. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=330210&view=detailed Endret 10. januar 2007 av johanch Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Var litt rask med å svare i stad ser eg Men "Null døde pixler" garantien ser ut til å bare gjelde eit par utvalgte modellar. Mens på ein 40" tv vil ein tole opp til 8 døde pixlar, så lenge dei er spredt rundt om på skjermen og ikkje innanfor ein viss avstand.. Lenke til kommentar
omni Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hadde vært supert om du også kan kommentere om det kommer noe som helst støy eller ulyder fra TVen Jeg kjøpte nylig en 37" Tatung LCD og den lager en forferdelig irriterende knitrelyd så jeg er nødt til å sende den tilbake pga dette. Ganske kjipt for ellers var TVen helt grei. Nå lurer jeg også på om jeg skal gå for denne samsungen.. Jeg bestilte i går kveld fra Komplett og varen ankom omlastningsterminalen i Oslo ca kl 17 i dag. I følge Posten så blir den kjørt hjem til meg på døra i morgen kveld. Så Komplett er kjappe med å få ut varene Kommer tilbake med litt feedback og bilder på hvordan den takler TV-signaler og DVD + kanskje en liten titt på PS2. Har dessverre ikke X360... Følg med 7684439[/snapback] Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Fikk beskjed fra Posten om at den blir levert i kveld så da får vi se hva jeg rekker. Et raskt førsteinntrykk skal jeg nok få gitt dere i løpet av kvelden bare ikke Posten roter det til eller skader den i transporten Endret 10. januar 2007 av johanch Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Var innom Expert og fikk se på tven og den ser veldig bra ut. Skal bestille nuh Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Daemonifuge: Fortell om det du så og hva slags inntrykk du fikk. Nysgjerrig Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Melder meg inn her jeg også. Vurder denne TV'en, samt store bror 40R75B eller noen sånt som jeg kan få til 13.000 samt LG sine plasma'er både 42" som er nevnt men også 50" til 15-16.000. Ingen her inne som har erfaringer med LG plasmaer. Så også at expert har en 37" på tilbud til 7.000, kanskje kjøpe den og kjøpe ny og stor full HD når dette kommer for fult.... Uff, så vanskelig å velge. Blir vel sydentur istedenfor Endret 10. januar 2007 av robiwan Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Daemonifuge: Fortell om det du så og hva slags inntrykk du fikk. Nysgjerrig 7689444[/snapback] Førsteinntrykket mitt er meget bra. Fikk bare se analogbilde da, men kvaliteten var veldig bra. Ellers så surfet jeg litt på menyene og bildet er så skarpt som det kan bli. Er ganske sikker på at jeg kommer til å bli fornøyd med denne tven Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Daemonifuge: Fortell om det du så og hva slags inntrykk du fikk. Nysgjerrig 7689444[/snapback] Førsteinntrykket mitt er meget bra. Fikk bare se analogbilde da, men kvaliteten var veldig bra. Ellers så surfet jeg litt på menyene og bildet er så skarpt som det kan bli. Er ganske sikker på at jeg kommer til å bli fornøyd med denne tven 7689776[/snapback] Godt å høre, noen som veit forskjellen på denne og den som heter 42R75B? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gleder meg til å ta en nærmere titt på denne i kveld Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du har en plikt å gi oss full rapport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå