bujk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Er ikke langt fra å bestille denne tven nå. Noen som har merket noe etterslep eller flimring på denne skjermen? Hvordan er denne skjermen kontra Toshiba REGZA 37WL66Z? Syns designet på Samsungen er lekker! Men bildekvaliteten på Toshiba er bedre? På forhånd takk! Endret 20. februar 2007 av bujk Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har hatt TV'en en stund nå og har ikke hatt noe å utsette på den. Man skal ha i bakhodet at dette er en TV til "bare" 10 000 kroner. Med andre ord er dette ikke high end produktet til Samsung, men for 10 000 kroner så får du mye TV for pengene! Har den koblet til Nintendo Wii (komponent), GET digital-tv (SCART RGB), DVD-recorder (HDMI). Bra bilde og ingen tegn til etterslep når jeg ser TV. Har sett fotball, diverse vinteridretter, film, DVD, spilt x360 (komponent) og spilt Nintendo Wii. Denne TV'en takler det meste og leverer et godt bilde. Nå får man selvfølgelig 32-tommere fra bl.a. Samsung til omtrent samme pris som sikkert holder et bedre nivå når det gjelder bildebehandling osv, men til en pris av 10 000 kroner og 40 fine tommer, så kan jeg ikke klage særlig mye. Er veldig fornøyd! Mulig jeg er heldig med TV-signalene og utstyret som er tilkoblet, men jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer eller ting å utsette på denne TV'en. Legger ved litt teknisk info om hva jeg har tilkoblet: DVD-recorder: Pioneer DVR-545H m/HDMI fra Monster til TV'en og antenne-/SCART-kabler fra Monster mellom DVD-recorder og GET digital tuner. GET digital tuner: Tilkoblet TV'en (RGB) med SCART fra Monster Tilkoblet antenneuttak i vegg med antennekabel fra Monster Nintendo Wii: Tilkoblet TV'en med Nintendo Component Cable Har du 10 000 kroner som skal brukes på en STOR tv så er denne TV'en å anbefale! Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Hjertelig takk for svar! Jeg sendte deg en pm men du kan bare overse den... Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Hei igjen! Prisen er nok en gang satt ned til 9995kr for denne tv'en... Noen som har prøvd datasignaler på den og fått noen positive erfaringer? Tenkte mest på overføringen med tanke på pixelmapping og skarphet osv... Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har koblet denne til pc via vga. Er storfornøyd, Kan ikke si at jeg har noen problemer med uskarpheter, dog er dette den første skjermen jeg har prøvd det på. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Har koblet denne til pc via vga. Er storfornøyd, Kan ikke si at jeg har noen problemer med uskarpheter, dog er dette den første skjermen jeg har prøvd det på. 8136775[/snapback] Ok, så databildet strakk seg ikke så mye ut på tv-skjermen slik at det ble uskarpt? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Når en kjører ikke kjører full oppløsning, så blir bildet strukket, men når en kjører full oppløsning så blir det så og si 1:1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1hOONIiU Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 har selv nettopp kjøpt en le40m71d fra netshop. Har analog linje og er vel ikke fornøyd med tvbildet. Varierer fra kanalt til kanal. Men det som er verre er at jeg får ikke bedre bilder fra dvd(lg med hdmi-satt på høyeste oppløsning) koblet sammen med hdmi kabel(ikke den dyreste, men avstand er bare 1 m). har forsøkt justeringer på kontrast/lys osv....med og uten 100hz. Noen tips? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Når en kjører ikke kjører full oppløsning, så blir bildet strukket, men når en kjører full oppløsning så blir det så og si 1:1 8146810[/snapback] Kjører man PC-bilde over VGA-kabelen, så ER det 1:1 pixelmapping... 100% perfekt bilde hos meg. Har faktisk sluttet å bruke min 19" LCD monitor etter at jeg koblet PC'en til TV'en. Sitter i stuen og surfer med trådløst tastatur og mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå