Kickin Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. 7713049[/snapback] Prøver igjen. Har opplevd det samme i går. Virker tv'n som normalt nå ?? Kickin Lenke til kommentar
sull Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hvordan går det med å henge denne samsungen på veggen? jeg ser på komplett sine sider at den er hele 33 cm dyp. Hva sier dere som har mottatt tven, er det mulig å henge den opp etter veggen? Lenke til kommentar
Saga25 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hvordan går det med å henge denne samsungen på veggen? jeg ser på komplett sine sider at den er hele 33 cm dyp. Hva sier dere som har mottatt tven, er det mulig å henge den opp etter veggen? 7742257[/snapback] Dette målet er vel medregnet bordstativet som man tar av når man henger den på veggen. Selve skjermen er vel ikke mere enn 8-9 cm tykk. Lenke til kommentar
Kickin Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. 7713049[/snapback] Prøver igjen. Har opplevd det samme i går. Virker tv'n som normalt nå ?? Kickin 7740987[/snapback] hei Har forsket litt mere på dette og det ser ut som om alle kanalene som ligger over 425 MHz virker. De som ligger under dette kommer og går, irriterende. De som bruker ext innganger vil ikke merke dette. Er det noen flere som har kabel tv som har fått samme feil ? Skal kontakte komplett for kommenatrer i kveld. Kickin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87128734 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Fikk denne Tv'n for noen dager siden nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Ble positivt overrasket over det gode bildet fra analogt kabel-tv signal. TV'n oser av kvalitet! Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. 7713049[/snapback] Prøver igjen. Har opplevd det samme i går. Virker tv'n som normalt nå ?? Kickin 7740987[/snapback] hei Har forsket litt mere på dette og det ser ut som om alle kanalene som ligger over 425 MHz virker. De som ligger under dette kommer og går, irriterende. De som bruker ext innganger vil ikke merke dette. Er det noen flere som har kabel tv som har fått samme feil ? Skal kontakte komplett for kommenatrer i kveld. Kickin 7745578[/snapback] Har du noen status på denne saken? Lenke til kommentar
Kickin Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. 7713049[/snapback] Prøver igjen. Har opplevd det samme i går. Virker tv'n som normalt nå ?? Kickin 7740987[/snapback] hei Har forsket litt mere på dette og det ser ut som om alle kanalene som ligger over 425 MHz virker. De som ligger under dette kommer og går, irriterende. De som bruker ext innganger vil ikke merke dette. Er det noen flere som har kabel tv som har fått samme feil ? Skal kontakte komplett for kommenatrer i kveld. Kickin 7745578[/snapback] Har du noen status på denne saken? 7747571[/snapback] Komplett bytter til en ny, men de har ikke andre tilbakemeldinger på dette problemet. Lenke til kommentar
Kickin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. 7713049[/snapback] Prøver igjen. Har opplevd det samme i går. Virker tv'n som normalt nå ?? Kickin 7740987[/snapback] hei Har forsket litt mere på dette og det ser ut som om alle kanalene som ligger over 425 MHz virker. De som ligger under dette kommer og går, irriterende. De som bruker ext innganger vil ikke merke dette. Er det noen flere som har kabel tv som har fått samme feil ? Skal kontakte komplett for kommenatrer i kveld. Kickin 7745578[/snapback] Har du noen status på denne saken? 7747571[/snapback] Komplett bytter til en ny, men de har ikke andre tilbakemeldinger på dette problemet. 7747655[/snapback] hei Har vært i kontakt med Samsung Norge og de har ikke vært borti dette problemet. Er det ingen andre som har vært borti dette?? Tips forslag mottas med takk (Vil være sikker på at det er noe galt med TV før den retuneres) Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har selv denne TV'en og har ikke hatt disse problemene du beskriver. Lenke til kommentar
Gnidi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. 7713049[/snapback] Prøver igjen. Har opplevd det samme i går. Virker tv'n som normalt nå ?? Kickin 7740987[/snapback] hei Har forsket litt mere på dette og det ser ut som om alle kanalene som ligger over 425 MHz virker. De som ligger under dette kommer og går, irriterende. De som bruker ext innganger vil ikke merke dette. Er det noen flere som har kabel tv som har fått samme feil ? Skal kontakte komplett for kommenatrer i kveld. Kickin 7745578[/snapback] Har du noen status på denne saken? 7747571[/snapback] Komplett bytter til en ny, men de har ikke andre tilbakemeldinger på dette problemet. 7747655[/snapback] hei Har vært i kontakt med Samsung Norge og de har ikke vært borti dette problemet. Er det ingen andre som har vært borti dette?? Tips forslag mottas med takk (Vil være sikker på at det er noe galt med TV før den retuneres) 7755289[/snapback] Hei! Jeg fikk tvn forige fredag, den virket i 2 dager, da begynte de samme problemene som du beskriver. ringte komplett på mandag, de var ikke kjent med problemet, men ba meg ringe infocare som har med service på samsung tver. de har nå hentet tvn og skal se på problemet. De tror det er ett hovedkort i tvn som er dårlig. Komplett skal for øvrig ta alle utlegg ved service. Men man forventer jo att en ny vare skal holde litt lenger en 2 døgn. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kan dette være et lite parti som har denne feilen? På forumet her har man vel hørt om 2-3 slike tilfeller hittil? Er solgt over 100 stk og hvis Komplett ikke er kjent med problemet så kan det ikke være mange slike retursaker. Noe man kan se ut fra serienr på TV'en om når den er laget eller slikt? Merkelige greier.... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fyfaen posten eller komplett er treg. Pakket har stått siden tirsdag i oslo Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Går tregt ja... Frå den var plukka og pakka hos komplett (21:41 15/1) stod det lenge "mottatt informasjon om sending" e.l. heilt til 15.22 den 17. Får den forhåpentligvis i morgon sidan den er i Bergen no... Bestilte kablar frå netshop om kvelden den 15. og dei fekk eg i går.... Kan ha med størrelsen å gjer kanskje..... 19.01.07 09.21 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 5029 BERGEN 17.01.07 15.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har nå mottatt tv'n funker som bare d, har den kobla til bærbaren nå og bruker den som pc-skjerm, flotters MEN, hvorfor får jeg bare svart skjerm når jeg skal se en film jeg har lagret på pc'n? Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kan kanskje hjelpe deg i morgon Men er kvaliteten på ting ein lastar ned frå nettet bra? Merkar graderingar på min CRT med s-vhs kabel frå laptop til tv. Har kjøpt VGA-kabel, blir eg kvitt graderingar med den? Finns det DVD-spelerar som taklar ekstern harddisk på 250GB? da hadde eg sluppe å gå om pc-en. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 fant ut av d, hadde ikke tv som primary... Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Da var miin i hus Litt større enn min gamle 29" CRT.... Satte senterhøgtalaren på høgkant bak TV, ikkje det mest gunstige, men einaste plassen den kunne stå.... Fin TV da Må leike meg litt med den no ;P Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Litt misfornøgd egentlig..... Dårlig bilde frå DVD via scart (RGB), ser ut som et dårleg TV-signal, samme er det på parabol via scart. PC via VGA er bra, men det virkar som om skermkortet sender ur 4:3 signal og ikkje 16:9 so bildet blir strekt på TV-en. Får litt flimring på PS2 (kompositt) lyse horisontale felt som bevegar seg sidelengs mot venstre.... Nokon forslag til innstillingar e.l?? Har ik stilt so mykje...noise-reduction slo eg av, mn merka ik særlig forskjel. Spørs om eg må ha meg ny DVD_spelar.... Har denne: http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp...10301&sku=48775 Endret 20. januar 2007 av Atletass Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 ser jo ut som en brukbar dvd det der. kvaliteten på det analoge signalet varierer fra kanal til kanal, så jeg tror ikke det hadde blitt noe bedre om du hadde kjøpt en tv til eks. 20k... Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det trur ikkje eg heller.... Problemet er det som er før TV-en...... Fekk ikkje tid til å spekulere so mykje i går..... Men eg trur at det blir en ny oppo-dvd på meg..... Brukar origial-scart so eg hadde ikkje forventa kanonbra bilde, men hadde forventa litt bedre.... Satte i LOTR og Harry Potter ei lita stund for å teste, men det var ikkje mykje å skryte av.... Laptopen støttar ikkje 1360x768 som er anbefalt, men 1024x768 so tv-en strekkjer biletet.... Edit: Etter litt forandringar på DVD-spelaren blei biletet mykje betre. Lasta og ned ny drivar til skjermkortet og fekk fleire alternativ til oppløysning so biletet frå PC-en fekk riktigare størrelse. Endret 21. januar 2007 av Atletass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå