Gå til innhold

Nytt tilbud på Komplett: Samsung 40"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så at mpx.no hadde LE40S71 til 10995. Ved finansiering ble det et terminbeløp på kr 406. Nå som Komplett ikke har tilbud på denne lenger, er det noen som husker finansieringsprisen på den hos komplett?

7732673[/snapback]

Glem det, har funnet svar. Finansiering på MPX er faktisk billigere enn på Komplett. Kanskje jeg skulle benytte meg av dette tilbudet?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en hdmi - dvi kabel for å prøve og se om jeg kunne bruke denne for å overføre bilde. det fungerer virkelig dårlig. Bildet blir uleselig på 1360 x 768 oppløsning, men man kan fint lese på alle andre oppløsninger, men da forsvinner deler av bildet utenfor skjermen. Jeg sender nok tilbake denne kabelen hvis det ikke kan fikses på noen måte.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg en hdmi - dvi kabel for å prøve og se om jeg kunne bruke denne for å overføre bilde. det fungerer virkelig dårlig. Bildet blir uleselig på 1360 x 768 oppløsning, men man kan fint lese på alle andre oppløsninger, men da forsvinner deler av bildet utenfor skjermen. Jeg sender nok tilbake denne kabelen hvis det ikke kan fikses på noen måte.

7735603[/snapback]

Dette skjer fordi skjermen ikke støtter 1:1 pixelmapping over DVI/HDMI-kabel. Problemet ligger i programvaren på TVen; noen skjermer støtter pixelmapping, andre gjør det underlig nok ikke. På denne skjermen (LE40S71) så vil den beste løsningen være å heller overføre bilde via VGA-kabel.

Lenke til kommentar

Pakka den ut akkurat, nå.. Vanvittig stor må jeg si :dribble: Gleder meg til å se film med den, holder på å stille inn kanalene.. Første intrykket er bare KVALITET! Håper jeg blir like fornøyd fremover som jeg er nå.. Dette ser ut til å være mitt beste kjøp sålangt.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

Noen som har lyst å kjøpe min tv?

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

Hvorfor seller du tv'en din? :hmm:

7735337[/snapback]

Tøffe-Tetra er inne på det. Synes ikke skjermen fungerer bra nok over vga. Burde nok kjøpt kdl-40w2000 som jeg hadde planlagt..

Føles som et hastekjøp. Lokka av god pris.

Skal gi det en dag eller to til for å se om det hjelper å fikle mer med innstillingene.

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

Ja, kunne godt tenkt meg en til å hatt på loftstua. Greit med samme TV så trenger man ikke å sette seg inn i nye funksjoner. Hva skal du ha for den da?

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

Ja, kunne godt tenkt meg en til å hatt på loftstua. Greit med samme TV så trenger man ikke å sette seg inn i nye funksjoner. Hva skal du ha for den da?

7737123[/snapback]

9995 :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

7737123[/snapback]

7737311[/snapback]

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

7737123[/snapback]

7737311[/snapback]

7737406[/snapback]

Er vel like greit å sende den tilbake til komplett. Fint med angrerett...

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

7737123[/snapback]

7737311[/snapback]

7737406[/snapback]

7737638[/snapback]

Nemlig. Det eneste fornuftige man kan gjøre dersom man er misfornøyd med et produkt som er kjøpt via postordre er å returnere det til selger innen 14 dager. Dette er en rettighet som fremgår av angrerettloven. Å selge skjermen privat til samme pris vil bare innebære unødvendig risiko for selger.

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk den på lørdag.

7735038[/snapback]

7737123[/snapback]

7737311[/snapback]

7737406[/snapback]

7737638[/snapback]

Nemlig. Det eneste fornuftige man kan gjøre dersom man er misfornøyd med et produkt som er kjøpt via postordre er å returnere det til selger innen 14 dager. Dette er en rettighet som fremgår av angrerettloven. Å selge skjermen privat til samme pris vil bare innebære unødvendig risiko for selger.

7738432[/snapback]

Håper du har tatt vare på all embalasje og kan returnere den likedan pakket som den var da den kom. Hvis ikke kan de påberope seg at varen ikke er returnert i tilnærmet samme tilstand som da den ble kjøpt og de kan avvise returen eller kreve betaling for ompakking/tilrettelegging for at TV'en kan selges på nytt.

Lenke til kommentar
Har prøvd alt det der og desverre med samme resultat. Har sendt epost til komplett. Kan hende de har noen lure tips. Spurte om det var mulig å få tilsendt ny tv før de mottok den gamle, mot f .eks et depositum. Dette er utrolig bittert :(

7712277[/snapback]

Forklar meg nøyaktig det som skjedde. Kanskje jeg/noen andre her kan hjelpe.

EDIT: Er 16 stk igjen på Komplett.

7712505[/snapback]

Lenke til kommentar
Har prøvd alt det der og desverre med samme resultat. Har sendt epost til komplett. Kan hende de har noen lure tips. Spurte om det var mulig å få tilsendt ny tv før de mottok den gamle, mot f .eks et depositum. Dette er utrolig bittert :(

7712277[/snapback]

Forklar meg nøyaktig det som skjedde. Kanskje jeg/noen andre her kan hjelpe.

EDIT: Er 16 stk igjen på Komplett.

7712505[/snapback]

Lenke til kommentar
Håper du har tatt vare på all embalasje og kan returnere den likedan pakket som den var da den kom. Hvis ikke kan de påberope seg at varen ikke er returnert i tilnærmet samme tilstand som da den ble kjøpt og de kan avvise returen eller kreve betaling for ompakking/tilrettelegging for at TV'en kan selges på nytt.

Det er mange butikker som slenger på en regel om at den skal returneres i samme innpakning, men det står ikke noe om innpakningen i loven, annet enn at "Dersom selgeren ikke har ordnet med hensiktsmessig returpakning gjelder bestemmelsen i fjerde ledd." (§15). Det kan tyde på at det er varen som skal være i "tilnærmet samme stand og mengde", og at innpakningen er irrelevant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...