Gå til innhold

Nytt tilbud på Komplett: Samsung 40"

Anbefalte innlegg

ser at det står 3 stk bekreftet 1 februar nå, sikkert 3 stk som ble for sene da regner jeg med...

7715267[/snapback]

Ut fra det jeg kan se på Komplett så står det "Ingen tilgjengelige i dag. 3 stk 2007-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVE vil vel bare kunne hjelpe til med å kalibrere bilde fra en dvd spiller og disse instillingene kan vel ikke uten videre brukes på andre inputs for å gi best resultat. For å kalibrere vanlige TV sendinger tror jeg man bare må prøve seg fram.

kjøp dve, finner den på play.com den kan hjelpe deg å kalibrere da denne skjermen ikke kan isf kalibreres.

7716896[/snapback]

Lenke til kommentar

F... dette bank-id tullet er i ferd med å ødelegge for meg med tanke på at tilbudet gjelder kun noen få timer til. Det er det samme for meg når jeg får Tv'en, kan vente til februar jeg. Men dette er god nok grunn til å kutte ut dnbnor som bank for min del.... :mad:

Jeg får bare gratulere de som har skaffet seg TV'en, og håpe dere får stor glede av den. :thumbup:

Lenke til kommentar
At eg kanskje ikkje får den neste veke plagar meg ikkje so mykje, men å tape 3000,- pga at bank-tenesta ik fungerer er surt.....  Men ser at den blir solgt for 10 995,- på mpx.....

7718131[/snapback]

Ja det er flere andre som nå har gått ned i pris på denne TV'en. Om ikke så lenge så får man vel kjøpt den til samme prisen som var hos Komplett andre plasser også.

Fikk den som nevnt i går og syntes med det samme at den ble litt stor i stua. Nå har jeg blitt vant til den og blir bare mere og mere fornøyd med TV'en. Veldig bra bilde også på kort avstand. Har ennå ikke justert så veldig på alle innstillingene.

Totalt så tror jeg dette var et bra kjøp.

Lenke til kommentar
en ting til jeg lurer på:

Jeg skal bruke VGA kabel mellom min bærbare og tv'n, hvordan blir det da med lyd? får vel ikke overført lyd med vga kabelen? så hva må da gjøres for at jeg skal få lyden på pc'n over til tv'n?

7714428[/snapback]

quoter meg selv, og håper på et svar denne gangen.. :p

Lenke til kommentar

Den har fått en del skryt på svenske sider av folk som har betalt 15 000,- for den så tror nok at dei som kjøper den for snaue 10 000,- burde bli fornøgde og :) Samsung er visstnok gode på garanti (og kvalitet) og komplett har god kundeservice så man har lite å frykte sånn sett...

Lenke til kommentar

Hei.

Fikk denne tv'en i stua i går etter å ha fulgt med på denne diskusjonen.

Skal bruke denne med nybygd mediacenter.

Noen som har testa med dvi-hdmi kabel?

Får mye støy med slik kabel. Fungerer tilfredsstillende med vga.

Lurer på om det er kabelen min som er crap eller om denne tv'en ikke liker signal fra pc til hdmi. :hrm:

Ellers har jeg ikke fått veldig bra bilde fra (analog) kabel-tv.

Noen som har forslag til innstillinger?

-thnx

Lenke til kommentar

Måtte inn og sjå kva som står på ordren min hos komplett, no står det:

1 stk har forventet sendingsdato 2007-01-23 på ordren min so eg fekk nok ikkje ein av dei som var på lager...

Må vente 1 1/2 veke då før eg får min....

Kva står det på din ordre da zigg_? Var det du som stakk av med den siste mon tro?

Lurer på om eg må bytte DVD-spelar slik at eg får ein med HDMI (har scart m RGB på min)....

Kanskje samsung DVD-HD860??

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=61209

Nokon som har erfaringar? Burde vel kanskje spørre i DVD-forumet......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...