Uknuselig Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har kommet med forslag til foreldrene min om denne tven. De trenger ny tv. De bruker den bare til å se på tv. De har digitalparabol fra canal digital. Er dette tven for dem ? Lenke til kommentar
Saga25 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kun 1 stk. igjen akkurat nå. Lenke til kommentar
Barca Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har kommet med forslag til foreldrene min om denne tven. De trenger ny tv.De bruker den bare til å se på tv. De har digitalparabol fra canal digital. Er dette tven for dem ? 7714858[/snapback] Da må de isåfall raske på. Tipper dette er et tilbud som kun gjelder sålenge de finnes på lager... Komplett har altså solgt 100+ av denne på ei uke. over 1 mill kr det. Nå har jeg egentlig ikke særlig peiling men nekter å tro at de ville solgt mer enn 4-5 stk av denne modellen uten tilbudet... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tok den tven å den burde være bra å se på tv med. Lenke til kommentar
Saga25 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja og der var de tomme. Slutt for denne gang. Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Bestilte netopp eg og.... Nokre minutt ettar at eg var ferdig med bestillinga stod det at det var tomt på lager..... Var 4 igjen da eg la den i hadlekurv, men var litt treg før eg bekrefta betalinga (måtte tenke itt frem og tilbake først;) ) Blir spennende å sjå kva som skjer når de 4 siste blei bestilt med kort mellomrom.... Håpar eg slepp å vente på at dei skal få inn på lager hvertfall.... Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 De selger ganske bra med TVer generelt om dagen. En dag jeg sjekket hadde de 12-15 Tatung på lager, og to dager senere var de utsolgt. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Når fikk du ordre mail fra komplett Atletass ? Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ordrebekreftelse 2230... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tok den 22:26:09 her yes!! Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Shit.... Viss eg var heldig fekk eg ein av dei fire siste men det er ikkje godt å seie..... Eg la den i handlekurven ganske tidlig (medan det fortsatt var 4 igjen på lagher) men so måtte eg spørre far om det var greit at eg bestilte i hans navn for å sleppe lisens-mas og so vart eg sitjande ei lita stund.... Men men.... Får vel beskjed frå komplett om dei vart utselgde før eg fekk sikra meg eit eksemplar.... Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Atletass: Uflaks... men forhåpentligvis så får de inn flere relativt kjapt. zigg_: Grattis! EDIT: Er jo bare å sjekke ordrestatus på Komplett da og se hva det er av status på selve ordren. Der bør den jo være oppdatert og riktig med tanke på lagerbeholdning og leveringstid og om man fikk bestilt før det gikk tomt. Endret 13. januar 2007 av johanch Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 3 stk 2007-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet) Det blir litt lenge å vente....... Får sjå kva som skjer.... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 POKKER! tenkte ikke på lisensmøkka, mulig å sette den i mors/fars navn etter at den er mottatt? Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Eg fekk krav om lisens for nokre år sidan, men då skreiv eg at apparatet tilhøyrde husholdninga til min far..... Har ikkje høyrt noko etter det.... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 På orderen så står det åpen Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 POKKER! tenkte ikke på lisensmøkka, mulig å sette den i mors/fars navn etter at den er mottatt? 7715209[/snapback] Tatt fra nrk.no/lisens: Kan alle i en familie/leilighet dekkes av den samme lisensen? En familie som bor sammen kan ha ubegrenset antall mottakere i bruk i sin bolig forutsatt at mottakerne kun benyttes av lisensbetaleren, ektefelle, samboer og/eller mindreårige barn som blir helt og fullt forsørget av lisensbetaleren. Publisert 14.10.2003 10:52. Oppdatert 12.11.2003 10:37. Lenke: Lovdata: Forskrift om fjernsynsmottakere Mottakere som tilhører en familie og som er plassert i fritidshus, hytte, campingvogn, fritidsbåt eller på annen måte er plassert utenfor boligen dekkes også av samme avgift forutsatt at det ikke etableres et fast bosted på disse stedene. Se §4,I i Forskrifter om fjernsynsmottakere Den som har studielån eller trygd regnes ikke som forsørget av andre og skal betale egen avgift selv om de bor hjemme. Se §4,I i Forskrifter om fjernsynsmottakere Dersom du leier en bolig der det finnes mottakerutstyr skal du betale egen avgift for denne. Det er den som bruker dette utstyret som er pliktig til å melde fra til Lisensavdelingen i NRK om bruken. Se §6 i Forskrifter om fjernsynsmottakere Så hvis du faller inn under betegnelsen "familie" og ikke rammes av unntakene, så skal du vel ikke betale lisens. Får du likevel krav om lisens fra NRK så bør du uansett kontakte Lisensavdelingen. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ser at det står 3 stk bekreftet 1 februar nå, sikkert 3 stk som ble for sene da regner jeg med... Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Blazter: Er ik det apparat som de regner med å få inn på lager 1 feb da? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 På orderen så står det åpen 7715227[/snapback] Betyr vel bare at ordren ikke er behandlet ennå. Så da får tiden vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå