Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har prøvd alt det der og desverre med samme resultat. Har sendt epost til komplett. Kan hende de har noen lure tips. Spurte om det var mulig å få tilsendt ny tv før de mottok den gamle, mot f .eks et depositum. Dette er utrolig bittert Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har prøvd alt det der og desverre med samme resultat. Har sendt epost til komplett. Kan hende de har noen lure tips. Spurte om det var mulig å få tilsendt ny tv før de mottok den gamle, mot f .eks et depositum. Dette er utrolig bittert 7712277[/snapback] Forklar meg nøyaktig det som skjedde. Kanskje jeg/noen andre her kan hjelpe. EDIT: Er 16 stk igjen på Komplett. Endret 13. januar 2007 av johanch Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det som skjedde var at plutselig mens jeg så tv, forsvant kanalen og det ble bare snøstorm. Så gikk det en stund, så fikk jeg signal igjen og alt virket ok helt til det samme skjedde på nytt igjen. Siden da har jeg ikke hatt tv-signal Først trodde jeg det var kabelselskapet som hadde problemer, men etterhvert ble jeg skeptisk og koblet på gammel tven. Den fungerte som en drøm... Har prøvd å resette, stille inn kanalene på nytt osv uten at det hjelper. Jeg kommer rett og slett ikke på noe annet.. Lenke til kommentar
groov Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ting tyder på at du har fått defekt vare, og da suger det å handle online. Du har min sympati. Lenke til kommentar
slimyfant Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ting tyder på at du har fått defekt vare, og da suger det å handle online. Du har min sympati. 7713276[/snapback] Det er ikke like ille når man handler online hos Komplett. Ble lovet full refundering av portoutlegg dersom det var feil på min Samsung.. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvis du har mottatt en defekt vare så regner jeg med at Komplett vil være behjelpelig med å finne en fleksibel løsning. Samtidig så kan det jo muligens bli vanskelig å få en tilsendt en ny med en gang, siden det akkurat nå kun er 6 stk igjen på lager. Spørs om det holder til mandag når Komplett åpner igjen Håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har det mye å si for bildekvaliteten at skjermen ikke har DVI? Jeg skal kjøpe ny TV snart og skal bruke skjermen blant annet til å se HD filmer fra PC'en. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Daemonifuge: Du velger "norsk" som språk og "other" når du skal søke kanaler ikke sant? Norge står jo ikke på den listen over land når du skal søke inn kanaler. Tenkte kanskje du valgte f.eks. Sverige eller noe slikt og at det kunne ha noe å gjøre med det. Men jeg regner med at dette sikkert er tenkt på tidligere? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå må jeg si meg meget skuffet. Var på expert en tur idag, og fikk se denne S71 tv'n i aksjon der. Ble ikke akkurat imponert over bildekvaliteten, så at det var knudrete helt opp til 3 meter unna. Når jeg sto helt inntil så d helt forferdelig ut, så også ut til å være etterslep på den. Hva er årsaken, etter hva dere som har fått den har sagt så er bildet helt strålende Ble fryktelig usikker nå Men årsaken kan kanskje være at de ikke har brukt den monster kalibrerings cd'n og at Tv-signalet er dårlig? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Daemonifuge: Du velger "norsk" som språk og "other" når du skal søke kanaler ikke sant? Norge står jo ikke på den listen over land når du skal søke inn kanaler. Tenkte kanskje du valgte f.eks. Sverige eller noe slikt og at det kunne ha noe å gjøre med det. Men jeg regner med at dette sikkert er tenkt på tidligere? 7714125[/snapback] Jeg gjorde nok det. Er nå nesten 100% sikker på at tv-tuneren er defekt. Du skal uansett ha takk for engasjementet ditt Får uansett sett dvder, og spillt wii Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå må jeg si meg meget skuffet. Var på expert en tur idag, og fikk se denne S71 tv'n i aksjon der. Ble ikke akkurat imponert over bildekvaliteten, så at det var knudrete helt opp til 3 meter unna. Når jeg sto helt inntil så d helt forferdelig ut, så også ut til å være etterslep på den. Hva er årsaken, etter hva dere som har fått den har sagt så er bildet helt strålende Ble fryktelig usikker nå Men årsaken kan kanskje være at de ikke har brukt den monster kalibrerings cd'n og at Tv-signalet er dårlig? 7714279[/snapback] Som det er nevnt tidligere i denne tråden (fra en som jobber på Expert, som selv har kjøpt denne TV'en), så brukes det analoge signaler ut i TV'ene delt på x antall enheter. Signalene som kommer ut til TV'en er da enda dårligere enn det man har av analoge signaler hjemme. Dette for å ikke gi kunden for høye forventninger til bildekvalitet når man kommer hjem i sin egen stue. Den er antakeligvis heller ikke kalibrert, men kun vist med standard fabrikkinnstillinger. Etter å ha kalibrert TV'en + testet med både analoge og digitale signaler så er min konklusjon at den takler det meste bra. Godkjent og OK på analoge signaler og glimrende med digitale signaler. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Daemonifuge: Du velger "norsk" som språk og "other" når du skal søke kanaler ikke sant? Norge står jo ikke på den listen over land når du skal søke inn kanaler. Tenkte kanskje du valgte f.eks. Sverige eller noe slikt og at det kunne ha noe å gjøre med det. Men jeg regner med at dette sikkert er tenkt på tidligere? 7714125[/snapback] Jeg gjorde nok det. Er nå nesten 100% sikker på at tv-tuneren er defekt. Du skal uansett ha takk for engasjementet ditt Får uansett sett dvder, og spillt wii 7714323[/snapback] Ta kontakt med Komplett på mandag hvis du ikke får svar på mail. De ordner helt sikkert opp. Får bare håpe det lar seg gjøre å sende ut et nytt eksemplar relativt kjapt da. Akkurat nå er det jo bare 4 stk igjen på lager... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå må jeg si meg meget skuffet. Var på expert en tur idag, og fikk se denne S71 tv'n i aksjon der. Ble ikke akkurat imponert over bildekvaliteten, så at det var knudrete helt opp til 3 meter unna. Når jeg sto helt inntil så d helt forferdelig ut, så også ut til å være etterslep på den. Hva er årsaken, etter hva dere som har fått den har sagt så er bildet helt strålende Ble fryktelig usikker nå Men årsaken kan kanskje være at de ikke har brukt den monster kalibrerings cd'n og at Tv-signalet er dårlig? 7714279[/snapback] Som det er nevnt tidligere i denne tråden (fra en som jobber på Expert, som selv har kjøpt denne TV'en), så brukes det analoge signaler ut i TV'ene delt på x antall enheter. Signalene som kommer ut til TV'en er da enda dårligere enn det man har av analoge signaler hjemme. Dette for å ikke gi kunden for høye forventninger til bildekvalitet når man kommer hjem i sin egen stue. Den er antakeligvis heller ikke kalibrert, men kun vist med standard fabrikkinnstillinger. Etter å ha kalibrert TV'en + testet med både analoge og digitale signaler så er min konklusjon at den takler det meste bra. Godkjent og OK på analoge signaler og glimrende med digitale signaler. 7714326[/snapback] jaja, har da uansett 14 dagers angrerett om jeg ikke blir fornøyd NB! 4 stk igjen på lager det er vell 100stk solgt på under en uke? gj komplett denne tv'n koster til info ca 16k på expert.. 6k spart er ikke værst Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har allerede sendt epost til komplett. Hvis de blir utsolgt, kanskje de gir meg en annen modell som erstatning? Hvertfall uaktuelt for meg å sende tven til reperasjon når den ble defekt etter 20 min. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har allerede sendt epost til komplett. Hvis de blir utsolgt, kanskje de gir meg en annen modell som erstatning? Hvertfall uaktuelt for meg å sende tven til reperasjon når den ble defekt etter 20 min. 7714376[/snapback] Hold oss oppdatert på videre saksgang her. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hvis det samme skjer med meg skal jeg forlange å få den til 20k og få den til 15k isteden Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå må jeg si meg meget skuffet. Var på expert en tur idag, og fikk se denne S71 tv'n i aksjon der. Ble ikke akkurat imponert over bildekvaliteten, så at det var knudrete helt opp til 3 meter unna. Når jeg sto helt inntil så d helt forferdelig ut, så også ut til å være etterslep på den. Hva er årsaken, etter hva dere som har fått den har sagt så er bildet helt strålende Ble fryktelig usikker nå Men årsaken kan kanskje være at de ikke har brukt den monster kalibrerings cd'n og at Tv-signalet er dårlig? 7714279[/snapback] Som det er nevnt tidligere i denne tråden (fra en som jobber på Expert, som selv har kjøpt denne TV'en), så brukes det analoge signaler ut i TV'ene delt på x antall enheter. Signalene som kommer ut til TV'en er da enda dårligere enn det man har av analoge signaler hjemme. Dette for å ikke gi kunden for høye forventninger til bildekvalitet når man kommer hjem i sin egen stue. Den er antakeligvis heller ikke kalibrert, men kun vist med standard fabrikkinnstillinger. Etter å ha kalibrert TV'en + testet med både analoge og digitale signaler så er min konklusjon at den takler det meste bra. Godkjent og OK på analoge signaler og glimrende med digitale signaler. 7714326[/snapback] jaja, har da uansett 14 dagers angrerett om jeg ikke blir fornøyd NB! 4 stk igjen på lager det er vell 100stk solgt på under en uke? gj komplett denne tv'n koster til info ca 16k på expert.. 6k spart er ikke værst 7714362[/snapback] Jepp, over 100 solgte på 1 uke er temmelig sykt. Tilsvarer vel over 1 mill i omsetning kun på denne TV'en i løpet av 7 dager! Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 en ting til jeg lurer på: Jeg skal bruke VGA kabel mellom min bærbare og tv'n, hvordan blir det da med lyd? får vel ikke overført lyd med vga kabelen? så hva må da gjøres for at jeg skal få lyden på pc'n over til tv'n? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har allerede sendt epost til komplett. Hvis de blir utsolgt, kanskje de gir meg en annen modell som erstatning? Hvertfall uaktuelt for meg å sende tven til reperasjon når den ble defekt etter 20 min. 7714376[/snapback] Hold oss oppdatert på videre saksgang her. 7714383[/snapback] Det skal jeg gjøre. Får mest sannsynlig svar på mandag Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Nå må jeg si meg meget skuffet. Var på expert en tur idag, og fikk se denne S71 tv'n i aksjon der. Ble ikke akkurat imponert over bildekvaliteten, så at det var knudrete helt opp til 3 meter unna. Når jeg sto helt inntil så d helt forferdelig ut, så også ut til å være etterslep på den. Hva er årsaken, etter hva dere som har fått den har sagt så er bildet helt strålende Ble fryktelig usikker nå Men årsaken kan kanskje være at de ikke har brukt den monster kalibrerings cd'n og at Tv-signalet er dårlig? 7714279[/snapback] Blazter: Er vel ikkje verre enn at du går tilbake til Expert og ber dei køyre HDMI opptak eller DVD for å sjå kor bra bildet kan bli? EDIT: 4 stk igjen på Komplett.no - "Løp å kjøp" Endret 13. januar 2007 av Etherial-Fusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå