Saga25 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Men kan du bekrefte at dette kommer fra en sikker kilde som...... Hehe, neida....hjertelig takk for svar. NÅ blir det tv på meg, hehe 7708434[/snapback] Men da må du ikke vente for lenge. Lagerstatus akkurat nå er 36 igjen på lager. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Fikk nå svar fra samsung support. Tven skal støtte 1:1 pixelmapping over vga. Snakket med supporten over tlf. Spurte om den støttet 1:1 pixelmapping og svaret ble : Ja den støtter den 1:1 saken (supporten måtte snakke med en annen for å få vite svaret). Så da blir det ny tv. 7705536[/snapback] Fikk svar fra e-mailen som jeg også sendte. Svaret der er helt motsigende i forhold til det jeg fikk vite over tlf. Nei den har ikke pikselmapping over vga. Nå er jeg usikker. To forskjellige svar fra samme bedriften... Uansett, så tror jeg blir fornøyd med skjermen. Etter evt. tweaking så tror jeg at jeg får bildet 100% riktig når jeg motar skjermen. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Fikk nå svar fra samsung support. Tven skal støtte 1:1 pixelmapping over vga. Snakket med supporten over tlf. Spurte om den støttet 1:1 pixelmapping og svaret ble : Ja den støtter den 1:1 saken (supporten måtte snakke med en annen for å få vite svaret). Så da blir det ny tv. 7705536[/snapback] Fikk svar fra e-mailen som jeg også sendte. Svaret der er helt motsigende i forhold til det jeg fikk vite over tlf. Nei den har ikke pikselmapping over vga. Nå er jeg usikker. To forskjellige svar fra samme bedriften... Uansett, så tror jeg blir fornøyd med skjermen. Etter evt. tweaking så tror jeg at jeg får bildet 100% riktig når jeg motar skjermen. 7708802[/snapback] F...nytt problem. Sliter med bank-id'en for finansiering(har ikke nok på konto til vanlig betaling)! Jeg vet ikke om dnbnor "støtter" dette, og dessuten vet jeg ikke hvordan man skal aktivere det! Så ikke noe om at dnbnor har bankid på bankid sine hjemmesider....Hva skal jeg gjøre? Tips? Lenke til kommentar
slimyfant Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg fikk min tv i går og er så langt meget fornøyd med den Koplet pc'en opp via dvi-hdmi og det ser veldig bra ut. Har ikke fått testet ting så mye enda bortsett fra den monster hd dvden hvor man stiller inn tv'en. pc'en min registrerte iallefall tv'en uten problemer og hvilke oppløsninger jeg kunne kjøre på den, helt opp til 1080i. Sjekket ikke om det var noe 1:1 pixel eller ei, men blir vel mere testing nå som helgen kommer så fra meg til denne tv'en. Billig og bra. Man trenger ikke bedre nå mener jeg, og så kan man jo bare kjøpe en ny om ett år eller to til samme pris men som da antaglig er bedre enn de som koster 20+ i dag.. tv'er er som pc'er for tiden.. skal du ha det beste så koster det skjorta og om kort tid så er prisen halvert og noe bedre er ute på markedet. 7703537[/snapback] Har du testet hvordan bildet blir ved bruk av VGA tilkoblingen? Dersom det skulle vise seg å ikke være pixelmapping på VGA heller så er vel DVI-HDMI den beste løsningen? Lenke til kommentar
slimyfant Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Fikk nå svar fra samsung support. Tven skal støtte 1:1 pixelmapping over vga. Snakket med supporten over tlf. Spurte om den støttet 1:1 pixelmapping og svaret ble : Ja den støtter den 1:1 saken (supporten måtte snakke med en annen for å få vite svaret). Så da blir det ny tv. 7705536[/snapback] Fikk svar fra e-mailen som jeg også sendte. Svaret der er helt motsigende i forhold til det jeg fikk vite over tlf. Nei den har ikke pikselmapping over vga. Nå er jeg usikker. To forskjellige svar fra samme bedriften... Uansett, så tror jeg blir fornøyd med skjermen. Etter evt. tweaking så tror jeg at jeg får bildet 100% riktig når jeg motar skjermen. 7708802[/snapback] F...nytt problem. Sliter med bank-id'en for finansiering(har ikke nok på konto til vanlig betaling)! Jeg vet ikke om dnbnor "støtter" dette, og dessuten vet jeg ikke hvordan man skal aktivere det! Så ikke noe om at dnbnor har bankid på bankid sine hjemmesider....Hva skal jeg gjøre? Tips? 7709003[/snapback] postoppkrav? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Den støtter 1:1 pixelmapping over vga, sånn jeg har skjønt det. Hvis du ikke bruker riktig oppløsning så får du enten et for stort bilde, noe som gjør at du må flytte skjermbildet rundt på tv'n ved å dra musa ut til kantene, eller et bilde som blir for lite og sentrert på skjermen (har ikke prøvd men for lite bilde) dvi har jeg ikke testet enda siden jeg ikke har kabelen, men det står i bruksanvisningen at det ikke vil fungere å bruke en overgang fra dvi'en på skjermkortet til hdmi'en på tv'n. Hvorfor det er sånn står det ingenting om, og jeg har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
omni Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tok sjansen å bestillte meg TVen jeg også Lenke til kommentar
Saga25 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Yes, da er den ankommet postkontoret, klar for henting. Det gikk utrolig raskt. Bestilte på onsdag ettermiddag etter arbeidstid. Da vet jeg iallefall hva resten av dagen skal brukes til. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Min har også kommet! Venter bare på en kompis av meg som skal hjelpe å bære. Postkontoret er bare 4 min gange fra der jeg bor. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Fikk nå svar fra samsung support. Tven skal støtte 1:1 pixelmapping over vga. Snakket med supporten over tlf. Spurte om den støttet 1:1 pixelmapping og svaret ble : Ja den støtter den 1:1 saken (supporten måtte snakke med en annen for å få vite svaret). Så da blir det ny tv. 7705536[/snapback] Fikk svar fra e-mailen som jeg også sendte. Svaret der er helt motsigende i forhold til det jeg fikk vite over tlf. Nei den har ikke pikselmapping over vga. Nå er jeg usikker. To forskjellige svar fra samme bedriften... Uansett, så tror jeg blir fornøyd med skjermen. Etter evt. tweaking så tror jeg at jeg får bildet 100% riktig når jeg motar skjermen. 7708802[/snapback] F...nytt problem. Sliter med bank-id'en for finansiering(har ikke nok på konto til vanlig betaling)! Jeg vet ikke om dnbnor "støtter" dette, og dessuten vet jeg ikke hvordan man skal aktivere det! Så ikke noe om at dnbnor har bankid på bankid sine hjemmesider....Hva skal jeg gjøre? Tips? 7709003[/snapback] postoppkrav? 7709013[/snapback] Hvordan da? Altså får regning i posten, men har jeg da muligheten til å betale et visst beløp i måneden? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå har jeg fått skjønnheten i hus. Må si jeg er imponert over hvor bra denne tven er. Til og med analogsignalet var konge. Har testet ut dvi til hdmi og desverre så viser ikke tven hele bildet. Gikk over til vga og da fungerte det hele som en drøm. Tven fungerer veldig bra som pc skjerm eller mac skjerm i mitt tilfelle. Konklusjonen er: løp og kjøp! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Oi, oi.. Nå er den på postkontoret! Spent, spent! Lenke til kommentar
sull Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hvor mye er frakten på over posten? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Betalte ca 300 kr til Bergen inkludert oppkravsgebyret Lenke til kommentar
Saga25 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har nå fått montert og testet TV'en litt. Den ble virkende litt større enn jeg hadde sett for meg men det blir jeg nok raskt vant til. Eller er jeg veldig godt fornøyd. Kunne vært interessant å fått vite hvilke verdier dere andre bruker på de ulike innstillingsalternativene. PIP ser ikke ut til å være mulig med kun en kilde (parabol). Noen som har testet dette? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg har prøvd PIP. Har egentlig 3 kilder jeg da. Direkte analogt signal via uttak i veggen, via SCART fra digital dekoder + via HDMI og egen analog tuner på DVD-recorder. Fungerer utmerket! Edit: Er forresten bare 22 stk av TV'en igjen på Komplett. Her går det unna Endret 13. januar 2007 av johanch Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette ser mørkt ut: etter jeg fikk stillt inn kanalene, så datt de bare ut og nå får jeg ikke sett tv i det hele tatt. Når jeg kobler på gammeltven fungerer det helt fint.... Noen gode råd? Blir veeeeldig bitter hvis tv-tuneren er defekt. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Merkelig det da... en måte å fikse det på er kanskje å resette TV'en? Mener jeg leste noe i brukermanualen. Kanskje det vil hjelpe? Har ikke hatt problemet med det her i alle fall. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hmm. Har fått hentelapp for tv'en, men på posten står det fremdeles bare "REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL", og har ikke fått noen SMS varsling. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Daemonifuge: Hvordan går det? Er det slik å forstå at du kun kjører på analoge TV-signaler? Synes det er merkelig at du ikke får sett noe. Du kan jo evnt prøve å kjøre den "Plug&Play"-funksjonen på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå