Gå til innhold

Nytt tilbud på Komplett: Samsung 40"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nå svar fra samsung support. Tven skal støtte 1:1 pixelmapping over vga. Snakket med supporten over tlf. Spurte om den støttet 1:1 pixelmapping og svaret ble : Ja den støtter den 1:1 saken (supporten måtte snakke med en annen for å få vite svaret). Så da blir det ny tv.

Lenke til kommentar

Det ser ut som om komplett får solgt nok av den tv'n. Jeg bestilte min på onsdag kveld. og jeg får den om noen får timer levert på døren. GLEDER MEG :grin:

(jeg bor i kongsberg så det er ikke så langt unna komplett. derfor så går det ganske fort med posten. men jeg må si at jeg er overasket over leveringstiden)

Lenke til kommentar
Noen som kan si om det følger med noen kabler til tv'en? Hvis det ikke følger med d-sub kablel, så må jeg nesten invistere i en.

7705874[/snapback]

Kun strømkabel som følger med.

Fikk min idag forresten, storfornøyd sålangt :)

Bestilte min tirsdag kveld ( servicepakke, hente på posten) og hentet den på posten idag tidlig. Med billigste leveringsalternativ tok det altså bare 2 dager før den var fremme. Meget bra!

Endret av Barca
Lenke til kommentar

Til de som nå har fått/kommer til å få denne TV'en i hus. Kan dere ikke legge inn hvilke verdier dere bruker på kontrast, farge, skarphet osv? Greit å se om man havner på nogenlunde like verdier for å få et godt og riktig bilde.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Fikk nå svar fra samsung support. Tven skal støtte 1:1 pixelmapping over vga. Snakket med supporten over tlf. Spurte om den støttet 1:1 pixelmapping og svaret ble : Ja den støtter den 1:1 saken (supporten måtte snakke med en annen for å få vite svaret). Så da blir det ny tv.

7705536[/snapback]

Men kan du bekrefte at dette kommer fra en sikker kilde som...... :hmm:

Hehe, neida....hjertelig takk for svar. NÅ blir det tv på meg, hehe :D:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...