Rune-B Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Lurer veldig nå. Har en Tohatsu 25 fra 2005 uten elektronikk(altså med snorstart) For å kunne bruke denne til å lade batteri som feks driver ekkolodd.Er det da riktig at det må monteres spenningsregulator og en likretter?? Er usikker hvor mye strøm ekkoloddet krever,men tenkte å undersøke litt for det. Hadde også vært greit med jevnt godt lys i lanterner også,uten og måtte ha høyt turtall. Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Husker at på min tohatsu 9,9 kunne man sette i et uttak(kjøpe hos tohatsu forhandler), alt annet la klart inne i motoren (snorstart) Plug and Play. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Husker at på min tohatsu 9,9 kunne man sette i et uttak(kjøpe hos tohatsu forhandler), alt annet la klart inne i motoren (snorstart) Plug and Play. 7683995[/snapback] Da skal jeg undersøke det med forhandler en av nærmeste dagene. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå