wil Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei. Jeg lurer litt på hvilket bra skjermkort du for 2000 kr. Jeg driver å ser litt på skjermkort nå. Jeg tenker på som er realt til spilling og sånn. Håper noen vet noe? Har XFX 7300GS nå hvis noen lurte, og det er ikke så bra på spilling fant jeg ut Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei. Jeg lurer litt på hvilket bra skjermkort du for 2000 kr. Jeg driver å ser litt på skjermkort nå. Jeg tenker på som er realt til spilling og sånn. Håper noen vet noe? Har XFX 7300GS nå hvis noen lurte, og det er ikke så bra på spilling fant jeg ut 7670209[/snapback] Sjekk ut Radeon X1950 XT. Skal ha nytt skjermkort og vurderer dette selv. Skal visst være bra saker etter det jeg har sett. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ja, har sett litt rundt på kort nå, og nå er jeg ikke helt sikker mer. For det første har jeg muligens funnet ut at det kan lønne seg å vente litt til DX-10 kortene kommer. For det andre så lurer jeg på hvor mye strøm kortene drar. De opp mot 2000 kr ja. Leste en kommentar på komplett.no om kortet Sapphire Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, PCI-Express, HDCP, 2xDVI-I, Lite-Retail, og der var det en som skrev: billig og veldig bra.. men husk at psu`n må være større enn 450w!. Jeg har 485 watt på min PSU nå, og er litt redd for at det blir lite da jeg har 7 harddisker, Noen PCI kort, USB Enheter kobla til, og litt flere forskjellige ting. Noen ganger har jeg en 300 GB Harddisk som står i et Eksternt Kabinett også kobla til. Og selvfølgelig noen vifter da. Så jeg er litt redd for at med dette skjermkortet så vil det ikke bli noe særlig å gå på. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 1950XT kortet trekker mye strøm ja, anbefalt med 450w /m 30A på 12v PSU for å dra det sikkelig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jepp. Det var det jeg tenkte selv også, så derfor tror jeg at jeg venter med å kjøpe skjermkort til jeg har fått tak i større PSU. Er ikke særlig intressert i å ha en ustabil PC som den jeg hadde før. Det vil jeg bare ikke, derfor blir det nok større PSU før jeg kjøper Skjermkort. da er jeg iallefall sikkra. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 enermaxen din er ikke dårlig den da. tror den greier skjermkortet fint. gir den ikke 32A på 12V? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Nei, dårlig er den ikke. Gir den den skal å litt til kan jeg tenke meg. Men er så sinnsykt redd for å restartingsmareritt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå