abene Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En ny rapport viser hvor trege Microsoft har vært med nye sikkerhetsoppdateringer for Internet Explorer. Les mer Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm tror jeg leste om dette allerede i forrige uke Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm tror jeg leste om dette allerede i forrige uke 7670331[/snapback] trenger ikke å lese det for slike ting vet man inerst inne... Syns det er rart at ett av verdens største selskaper er ett av verdens tregeste. Er nesten som å se Landet Norge i oppgradering til ett digitalt land... Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sprøtt.... Nesten så jeg ikke tror på det.......... Virker jo veldig usannsynlig.. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sprøtt.... Nesten så jeg ikke tror på det.......... Virker jo veldig usannsynlig.. 7670768[/snapback] Hvorfor virker dette usansynlig? Microsoft er ikke kjent for å være kjappe med oppdateringer selv på ekstremt kritiske problemer. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dette gjelder jo ikke syveren, som jeg har hatt nesten i hele fjor. Brukte noen sekseren i fjor ? Hva er vitsen med å diskutere fortidens problemer ? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dette gjelder jo ikke syveren, som jeg har hatt nesten i hele fjor.Brukte noen sekseren i fjor ? Hva er vitsen med å diskutere fortidens problemer ? 7671374[/snapback] Eh ja? http://www.microsoft.com/norge/about/pr/ne...yheter/ie7.mspx Dette handler jo også om hvor effektive de har vært på å patche, da må man jo nesten ta med statistikk fra en tid siden og fram til nå. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dette gjelder jo ikke syveren, som jeg har hatt nesten i hele fjor. Brukte noen sekseren i fjor ? IE6 var nok noen millioner ganger mer brukt enn IE7 i fjor, ja. I år kan det nok hende at statistikken snur litt, da IE7 kom på bl.a. norsk i år. Men IE6 er og vil fortsatt være den mest utbredte nettleseren en god stund til. Hva er vitsen med å diskutere fortidens problemer ? Det er ikke et problem som er i fortiden enda. Microsoft må vise betydelig forbedring i forhold til patchevilje og reaksjonsevne med både IE6 og IE7 i 2007 før dette er historie. Og IE6 har behov for å bli patchet helt til Microsoft offisielt erklærer nettleseren som "unsupported", noe de neppe tør å gjøre før flere bedrifter har gått over til IE7 og markedsandelene til nettleseren synker til under 10%. Det vil kunne ta veldig mye lengre tid enn Microsoft (og alle webutviklere i verden) ønsker og håper på. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Sprøtt.... Nesten så jeg ikke tror på det.......... Virker jo veldig usannsynlig.. 7670768[/snapback] Hvorfor virker dette usansynlig? Microsoft er ikke kjent for å være kjappe med oppdateringer selv på ekstremt kritiske problemer. 7670845[/snapback] Jammen granskogen a. Her er det tross alt snakk om sånn halveis passelig mange dager av et år. Endret 8. januar 2007 av morten_s Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 For ordens skyld: rapporten er for det meste basert på IE versjon 6. Versjon 7, som innebærer skjerpet sikkerhet, ble først tilgjengelig i oktober. En bagatell som i mine øyne ikke trekker opp mitt syn på IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå