verzezer Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, har planer om å kjøpe en LCD skjerm for max 5000 siden min gammle CRT fikk erfare regnet og viser nesten ikke røde farger lengre SÅ jeg har kikket litt rundt og har funnet ut at det er disse to som er aktuelle: -Nec MultiSync LCD2070WNX -Samsung SyncMaster 204B Er litt rusten når det gjelder etterslep i spill etc men har skjønt at disse ikke viser noe etterslep. Hvis det er noen andre forslag bare si det skjermen skal passe til spilling og film og ikke koste mere en ca 5000 . Lenke til kommentar
nAD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nec MultiSync LCD20WGX2 Hw sin test Har ikke testet denne selv, men mange anbefaler den i den prisklassen du sikter til Endret 8. januar 2007 av nAD Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Støøter nAD her, hvis du vil ha en spillskjerm til 5000 kroner er den skjermen genial. Blant de aller alelr raskeste over 19" Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ble vist en LG Flatron L2000c, så langt kan jeg si at den er veldig god, men ved avspilling av filmer med lange mørke sener kan man skimte såvidt lyse hjørner. I spill etc er den helg genial og har ikke funnet noen tegn til etterslep enda. Anbefalles Endret 11. januar 2007 av verzezer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå