skylinepower Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 når jeg tester pcmark 04 og 05 så kommer det ike opp noen scor og det står at noe gikk galt, bare engelsk noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du må kjøre windows XP som theme ivertfall på pcmark05. Hvis ikke det hjelper må du sette adjust for best appearance under performance settings. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 kan du forklare hvordan jeg gjør det aspstein? det står noen slikt at maskinen må ha Windows Media encoder9 for og kjøre :s hva er det for noe? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 kan du forklare hvordan jeg gjør det aspstein?det står noen slikt at maskinen må ha Windows Media encoder9 for og kjøre :s hva er det for noe? 7680278[/snapback] Du må ha windows media encoder 9 ja I tillegg trenger du minst windows media player 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå