Lakus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tsk , for oss av oss som har spillet 5 VS 2 veit at 4 stk på hvert lag holder Ja Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg vet det aldri kommer til å skje, og at selve designen av brettene er lagt opp for team, men jeg hadde faktisk digga en all out deathmatch-mulighet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 For min del spiller eg aldri DM i spill. MÅ spille lag eg altså for at eg det skal bli skikkelig morro:P Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da har du ikke spilt Deathmatch med åtte spillere i Call of Duty 2 på banen Burgundy eller Toujane. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da har du ikke spilt Deathmatch med åtte spillere i Call of Duty 2 på banen Burgundy eller Toujane. 7680091[/snapback] Ja eg har faktisk spill DM med rundt 8 spillere på de mappene, dog på PC:P Trur eg spillte meg lei DM i UT99 Lenke til kommentar
henrian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tjobing det her er bra saker! Gleder meg... Skulle bare ønske at de kunne fiksa sånn at det gikk ann å bytte side "in game" på MP. Sånn at om noen quiter å det blir 2 mot 4 elns så så kan man noen gå over så laga blir jevne igjen. Eller er det bare jeg som syns det hører bra ut? Jo å en ting til, er det noen her som har skjønt det Discovery Channel greine? Kan man fiske til seg noen poeng? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En på vennelista mi har nå fått denne her oppdateringa, men jeg har enda ikke fått den. Har logga ut og inn, skrudd av og på boxen men ingenting. Vi får ikke spilt sammen da jeg enda ikke har lasta ned oppdateringa. Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmmm....etter at denne oppdateringen klarer jeg ikke å joine ranked matches. Hver gang jeg prøver blir den bare stående forever på "Loading". Noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har samme problemet. Men jeg får hosta game selv. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg står fast på loading og kan ikke hoste en match selv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fin Patch da Sikkert noe med at Hosten du skal joine ikke har lastet ned det enda Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nye Gears Of War Maps er på Marketplace nå! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 DAMNED! Da blir det gaming for harde livet etterpå, rett etter jobb. Håper noen andre kan og! Takk for at du sa i fra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå