phewBAR Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Syns de kunne fikset den rustne motorsaga mi som aldri starter når det trengs Note to self! Prøve å gjøre den 100 fagtags achievmenten før det blir fikset i updaten! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Slik jeg har forståt det så er de nye banene i Gears of War SP baner Hvofor i all verden skulle de gitt ut to enkeltbaner til SP? Kan du forklare? 7677464[/snapback] Det ene brettet heter «Raven Down» og foregår rundt krasjstedet for Raven-helikopteret. I kjente og forlatte omgivelser skal spillerne lete etter overlevende, skriver IGN.com. ifølge Spillmagasinet, men det kan sikker stemme at det er MP maps. Blir vertfall sykt rått GT: sleva Endret 8. januar 2007 av Tommx Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så meget bra ut den der listen. Bare en ting: Blir jo nesten umulig å spille med venner på ranked nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bare en ting: Blir jo nesten umulig å spille med venner på ranked nå. Er jo hele poenget da På ranked skal man ikke Taktikkerere med de samme som vanlig Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bare en ting: Blir jo nesten umulig å spille med venner på ranked nå. Er jo hele poenget da På ranked skal man ikke Taktikkerere med de samme som vanlig 7677545[/snapback] Klart det. Jeg har ikke noen faste som jeg spiller meg HVER gang, men jeg foretrekker å spille med norske folk, heller enn random idioter. Såååeee... Blir nok mer player match på meg framover ser det ut til... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 SKal det komme nye våpen? Å er det sikkert nye maps kommer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 SKal det komme nye våpen? Å er det sikkert nye maps kommer? 7677663[/snapback] http://xbox360.ign.com/articles/753/753468p1.html les og lær, 2 nye maps, Patch og thats it Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er utrolig herlig at de har kutta ut muligheten for ranked horing! Halve morroa er jo Player Match. Der slipper du den poeng horinga! Det er jo det som avler shittkidz!! Nye våpen har jeg ikke fått bekreftet noen plass, men 2 nye baner er igrunn nok for min del Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Takker Laktus, o min kjære Lord. Herregud så gøy dette kommer til og bli, tror vi snakker døgning på denne karen da altså! Digga Old Bone brettet. har ikke sett det men når jeg leste det kunne jeg føle stemningen. AHhh så grusomt herlig! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Takker Laktus, o min kjære Lord. Herregud så gøy dette kommer til og bli, tror vi snakker døgning på denne karen da altså! Digga Old Bone brettet. har ikke sett det men når jeg leste det kunne jeg føle stemningen. AHhh så grusomt herlig! 7677697[/snapback] På tide å få deg tilbake på slagmarken nå old buddy oooohh Pal Satser på at folk finner turen innom GeoW nå som det kommer nye brett. Blir plutselig som ett nytt spill igjen da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det ranked opplegget driter eg i, spiller aldri ranked uansett. Spill for morro er mitt motto, og morro er det om man havner i lag med gutta fra gamer Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Thanks Lord, ja lenge siden du har fått plassert skosåla di godt bak denne Anusen. Nye brett er som et nytt spill igjen. Helt enig, xbox live er det beste som har hendt konsollverdenen de siste årene Gleder meg som en liten unge til dette!! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja Live tjenesten er bare genial! Har ikke hatt det så morro med ett spill på så lenge jeg kan huske! Hadde det til tider jævlig show med Desert Combat på PC, men endelig har konsoll tatt steget opp å danket ut alle andre spillopplevelser! Jeg koser meg ihjel når det står på som hverst med gutta fra gamer.no No er det bare en ting som mangler! å det er utvidet venneliste. I hverste fall kan de ta seg litt betalt i form av slike points, der du kan kjøpe deg utvidet venneliste! 100 stykk er desverre alt for lite Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja Live tjenesten er bare genial! Har ikke hatt det så morro med ett spill på så lenge jeg kan huske! Hadde det til tider jævlig show med Desert Combat på PC, men endelig har konsoll tatt steget opp å danket ut alle andre spillopplevelser! Jeg koser meg ihjel når det står på som hverst med gutta fra gamer.no No er det bare en ting som mangler! å det er utvidet venneliste. I hverste fall kan de ta seg litt betalt i form av slike points, der du kan kjøpe deg utvidet venneliste! 100 stykk er desverre alt for lite 7677812[/snapback] Helt enig! Hadde hjulpet mye å fått utvidet med bare 50-100 stk om så. Hater å måtte slette folk fra lista hele tiden. Også kunne jeg godt tenkt meg mulighet for private chat med mer enn en om gangen. Men det er kanskje slik det er nå for å unngå juks...? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ja det er sant 100stk er for lite. Jeg har 96 på min og jeg kunne godt tenke meg og Adde flere! Håper bare MS tar hintet og utvidder lista mer snart.. Kan ikke huske og ha hatt det så morro siden N64 dagene. Da kunne jeg sitte en hel dag sammen med en kompis og spille Goldeneye til døde. Nå etter noen år er den følelsen tilbake. Å spille med dere gamer folk er bare knallbra! Hadde noen bra kamper før jul husker jeg. Det skal gjennoppleves! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Også kunne jeg godt tenkt meg mulighet for private chat med mer enn en om gangen. 7677837[/snapback] Helt enig i det der. Litt kjipt at hostnavnet blir borte på ranka game, syns det er greit å ha med seg ihvertfall EN nordmann med inn. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Skulle ønske de oppgraderte littegrann til jeg...men er kanskje kravstor nå. Men 5 mot 5, eller seks mot seks hadde jo vært...rimelig konge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 nah det blir for mange.. små maps vettu.. 4v4 er akkuratt perfeekt.. men det kommer jo selvfølgelig masse fler patcher og maps... er en god del glitcher igjen som må fikses... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tsk , for oss av oss som har spillet 5 VS 2 veit at 4 stk på hvert lag holder Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 haha skulle ha likt og ha vært der da! Kan tenke meg den forvirrelsen som kommer opp da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå