Gå til innhold

IGN: Gears of War New Content

TheScorp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik jeg har forståt det så er de nye banene i Gears of War SP baner :p

Hvofor i all verden skulle de gitt ut to enkeltbaner til SP? Kan du forklare?

7677464[/snapback]

Det ene brettet heter «Raven Down» og foregår rundt krasjstedet for Raven-helikopteret. I kjente og forlatte omgivelser skal spillerne lete etter overlevende, skriver IGN.com.

ifølge Spillmagasinet, men det kan sikker stemme at det er MP maps. Blir vertfall sykt rått

GT: sleva

Endret av Tommx
Lenke til kommentar
Bare en ting: Blir jo nesten umulig å spille med venner på ranked nå.

Er jo hele poenget da :roll:

På ranked skal man ikke Taktikkerere med de samme som vanlig ;)

7677545[/snapback]

Klart det. Jeg har ikke noen faste som jeg spiller meg HVER gang, men jeg foretrekker å spille med norske folk, heller enn random idioter.

Såååeee... Blir nok mer player match på meg framover ser det ut til...

Lenke til kommentar

Er utrolig herlig at de har kutta ut muligheten for ranked horing!

Halve morroa er jo Player Match. Der slipper du den poeng horinga! Det er jo det som avler shittkidz!!

Nye våpen har jeg ikke fått bekreftet noen plass, men 2 nye baner er igrunn nok for min del ;)

Lenke til kommentar
Takker Laktus, o min kjære Lord. Herregud så gøy dette kommer til og bli, tror vi snakker døgning på denne karen da altså!

Digga Old Bone brettet. har ikke sett det men når jeg leste det kunne jeg føle stemningen. AHhh så grusomt herlig!

7677697[/snapback]

På tide å få deg tilbake på slagmarken nå old buddy oooohh Pal :D

Satser på at folk finner turen innom GeoW nå som det kommer nye brett. Blir plutselig som ett nytt spill igjen da :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja Live tjenesten er bare genial! Har ikke hatt det så morro med ett spill på så lenge jeg kan huske!

Hadde det til tider jævlig show med Desert Combat på PC, men endelig har konsoll tatt steget opp å danket ut alle andre spillopplevelser!

Jeg koser meg ihjel når det står på som hverst med gutta fra gamer.no

No er det bare en ting som mangler! å det er utvidet venneliste. I hverste fall kan de ta seg litt betalt i form av slike points, der du kan kjøpe deg utvidet venneliste! 100 stykk er desverre alt for lite :hrm:

Lenke til kommentar
Ja Live tjenesten er bare genial! Har ikke hatt det så morro med ett spill på så lenge jeg kan huske!

Hadde det til tider jævlig show med Desert Combat på PC, men endelig har konsoll tatt steget opp å danket ut alle andre spillopplevelser!

Jeg koser meg ihjel når det står på som hverst med gutta fra gamer.no

No er det bare en ting som mangler! å det er utvidet venneliste. I hverste fall kan de ta seg litt betalt i form av slike points, der du kan kjøpe deg utvidet venneliste! 100 stykk er desverre alt for lite  :hrm:

7677812[/snapback]

Helt enig! Hadde hjulpet mye å fått utvidet med bare 50-100 stk om så. Hater å måtte slette folk fra lista hele tiden.

Også kunne jeg godt tenkt meg mulighet for private chat med mer enn en om gangen. Men det er kanskje slik det er nå for å unngå juks...? :hmm:

Lenke til kommentar

ja det er sant 100stk er for lite. Jeg har 96 på min og jeg kunne godt tenke meg og Adde flere! Håper bare MS tar hintet og utvidder lista mer snart.. Kan ikke huske og ha hatt det så morro siden N64 dagene. Da kunne jeg sitte en hel dag sammen med en kompis og spille Goldeneye til døde.

Nå etter noen år er den følelsen tilbake. Å spille med dere gamer folk er bare knallbra! Hadde noen bra kamper før jul husker jeg. Det skal gjennoppleves!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nah det blir for mange.. små maps vettu.. 4v4 er akkuratt perfeekt..

men det kommer jo selvfølgelig masse fler patcher og maps... er en god del glitcher igjen som må fikses...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...